Pazartesi, Haziran 22, 2009

Zeka Yaşı...


Olay : Cinsel taciz.


Cözüm : Devlet koruması

Soru : "Adli Tıp Kurumu'nda psikiyatrın"
Sen hakim olsan ne karar verirsin?

Cevap : 6-7, hatta 8 sene hapis cezası veririm.


Gözlem : Zaman zaman sessizce ağladığı, tırnaklarını yediği...


Tespit : Takvim yaşı 14, zeka yaşı 10 yaş 4 ay. Depresyon belirtileri mevcut. Ailesinden ayrılmış olmaktan dolayı üzgün. Aile büütnlüğünün olmamasından kendini sorumlu tutuyor. Eve dönmeyi çok istediği için çelişkili ifadeler veriyor. Kabus görüyor. Ağlama nöbetleri yaşıyor. Okula karşı isteksiz ve konsantrasyon sorunu yaşıyor.''


Soru : Seni neden gönderdiler, ne bilmek istiyorlar?

Cevap: Bilmem. Yaşadıklarım için. Elini omzuma attı, göğsümü elledi.

Soru : Yanlışlıkla olabilir mi ?

Cevap: Hayır. Elini attım, kalktım. Lavaboya gittim.

Soru : Söyleme' dedi mi ?

Cevap: Hayır! Bunları anlatmaktan çok sıkıldım, çok ifade ettim.

Soru : Sıkıldım ne demek ?

- "Bu kadar yeter".

Soru : Bu olayla ilgili ne değişti ?

Cevap: Ailemi kaybettim. Başka bir şey değişmedi.

Sadece aylardır süre gelen bir olayın isimlere değinilmeden medayaya yansıyan kırıntıları.

1 + 1 = 3 yakaladık.

Geçen sene 90 yaşındaki nineye yapılan cinsel taciz geldi aklıma.

Yaşıyormu öldümü bilmem.

Devlet koruması altına alındımı onuda bilmiyorum.

Zeka yaşı hakkında ise hiç bilgim yok.

- Suçlu ceza alsa ne yazar.

- Zeka yaşı hakkında bilgi sahibide değilim.

İstediğim tek şey 20 sene sonra arşivlerde yer alacak bu olayı okuyupda.

Yaşadıklarının yorumunu yaparken !

Kendisine cinsel tacizde bulunan kişi; suçlular arasında hangi sırayı alacak?

Canımız üzüm yemek istedi.

Gidelim bağcıyı dövmeye.

Saygılar.

6 yorum:

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Sevgili Erdil abi,Ankara'da olmadığımdan geç te olsa babalar
gününüzü kutlarım.

Yazıya gelince;çok çarpıcı.Ancak
hapishaneye düşen ırz düşmanlarına,
içeride diğerleri tarafından en ağır ceza veriliyor! Almanya'yı
bilemiyorum.
Saygılarımla,Cenk

ERDIL dedi ki...

Sag olasin Cenk kardesim.
Yaziya gelince.
Suclunun alacagi ceza tabikii
kanunlarin cercevesi icersinde
kesilecektir.
Benim agirima giden suc isliyen ceza alicak diye.
Tacize ugriyana hele bu cocuk yasinda
olursa cektirdigimiz eziyet bununda tekrar tekrar olmasida cabasi.
Sucluya verilen cezadan cok daha agir.
Dedimya.
Canimiz üzüm yemek istedi
Gidelim bagciyi dövmeye.
Sevgilerle.

ERDIL dedi ki...

Sevgili Cenk Almanya ile bilgiyi biraz olsun burada vermisdim.
http://sanal-yasam.blogspot.com/2007/01/beyaz-halka.html
Saygilar.

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Sağolun Erdil abi,gerçekleri yine
güzel betimlemişsiniz.O sayfanıza
kısa bir yorum bıraktım.Türkiye'de
mafya ve özentileri ,hukuk yerine
kendilerini koyuyor.Üzücüdür...
Saygılarımla,Cenk

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bu yazıya en güzel yorum, etiketler kısmı.
Acı gerçekler!
Nedense gerçekler hep acı kısmında...
Saygılar...

ERDIL dedi ki...

Sn.Yasamin Kiyisinda o kadar alismaya basladik ki; aciyi bile tesbit edemeyecegimizden korkuyorum.
Saygilarla.