Cumartesi, Ağustos 02, 2008

SENELER BIRBIRINI KOVALIYOR..


9 yorum:

etki alanı dedi ki...

İyi ki 50 değilim...Sadece 49!

Seneye saymayı bırakırım artık!


Yazılarınızı özlemişim...
Saygılarımla,
TüTü

Adsız dedi ki...

Gunaydınnnnn ve Mutlu Yıllar Erdil Babacıgım:))
Sanal alemin en yurekli babası:)

İyi seneler diliyorum size, saglıkla mutlulukla ve sevgiyle gecsin omrunuz.
Sevdiklerinizle ve sizi sevenlerle gecsin....

Siteye yorum bırakmak istiyorum uzun zamandır ancak bırakaıyorum hata kodu verip heme pencere kapanıyor tamamen explorerı kapatıyor sistem.
Ben de sitede yazan adresinize yazmak istedim umarım ulasır.

Kensinize cok iyi bakın saglıkla kalın:)

sevgilerimle ve saygılarımla...

Figen Karavaş
Yiyiniz içiniz ama israf etmeyiniz...
Cumhuriyet´imize sahip çıkalım...

Adsız dedi ki...

Sevgili Agabeycigim,
Dogum gunun kutlu olsun. Sevdiklerinle nice saglikli yillara insallah.
Sevgiler,

Senem ve Sevim

etki alanı dedi ki...

Ailenizle birlikte,mutlu ve sağlıklı yıllar geçirmenizi diliyorum...
Doğum gününüz kutlu olsun..
TüTü

(İnternette hala sorun yaşıyorum.Önceki yorumuma böyle başlamıştım.Yazdığımı sandığım bölümü boşluğa yazmışım meğer.Doğru yazayım diye ekrana bakmadan yazıp enterleyince böyle oldu.)

ERDIL dedi ki...

Saygi deger dost temennileriniz icin tesekkür ederim.Bizde ailecek sizlere yeni yuvanizda tekrar saglik mutluluk dolu günler dileginde bulunuruz.

ERDIL dedi ki...

Can kizim Figen bende anliyamadim söylediklerinin aynisi
gecenlerde banada oldu simdi düzeldi.Bende yazini bu sekilde yayinladim.Sizleride cok özledim.Insallah yorucu günleri arkada birakmissinizdir.
Sevgilerle.

ERDIL dedi ki...

Sevgili kardesim Senem, Sevim ablam
tesekkürler.Yegenimi benim icin öp Tanju'yuda unutma bu arada.
Sevgiler.

Oya Kayacan dedi ki...

Çok yaşayın lütfen. Dünya'nın derin nefeslerinden birisiniz.

ERDIL dedi ki...

Sizlerde can kardesim.
Sevgiler saygilar.