Salı, Eylül 23, 2008

KÖYLÜ MİLLETİN EFENDİSİDİR


Manisa Turgutlu'da dün akşam yapılan AKP ilçe kongresinde, Manisa AKP Milletvekili Bülent Arınç'ın, “Öldük bittik, sizden çare bekliyoruz” dediği için azarladığı ve daha sonra apar topar salondan çıkarılan Musacalı Köyü'nden çiftçi Süleyman Aksu DHA'ya konuştu. Soruları yanıtlayan 65 yaşındaki çiftçi Aksu, şunları söyledi:
“Kongreye gitti, orada güllük gülüstanlıktan bahsediyorlardı. Benim vilayetimde üzüm ayak altında, onu ifade ettim. Bana (kalk ayağa) dedi, (sen yalan söylüyorsun) dedi. Ben de (yalan söylemiyorum) dedim. 65 yaşındayım. Kimse beni bu yaşmıma kadar yalancılıkla suçlamadı. Bana (sen CHP yanlısısın) dedi. Ben (değilim, en az senin kadar AKP'liyim, bu kongrenin yarısı beni tanır) dedim. Olaydan sonra çok kötü oldum. Azarlanmayı hak etmedim.Doğan ÇİZMECİ/TURGUTLU, (Manisa) (DHA)

2 yorum:

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Erdil babacıgım,
Ektigini biciyorsun demek lazım.
İstikrar bekleyenler ne buldular acaba ?

Saygılarımla,
Figen Karavaş

ERDIL dedi ki...

Ah can kizim ne bulduklarini bir bilebilsem daha dogrusu bir bilebilsek.
Dip not selamini aldim.
Sevgilerle.