Pazartesi, Eylül 29, 2008

SEVGILI DOSTLARIM.

Image Hosted by ImageShack.us

5 yorum:

etki alanı dedi ki...

Erdil bey,
Ailenizle birlikte,huzurlu ve sağlıklı bir bayram geçirmenizi diliyorum...

Aziz Nesin'in bu yazısını yıllar öncesinde iki kez okumuştum...İlkinde anlam verememiştim,"bu ne biçim bir öykü,yazara yakıştırmadım"demiştim...İkincisinde acıyla gülümsemiştim...Anlayacak yaşa (25 olarak hatırlıyorum) gelmişim demek ki....Ne çok şey anlatıyor,tüm gerçeği...
Saygılarımla,
TüTü

ERDIL dedi ki...

Sayin Tülay hanim ailecek sihhat mutlu bayramlar dilegi ile güzel günler sizlerin olsun.O kadar degerler varki bu günlere yillar önce cevap verecek.Hala Deve kusunun saklanmak icin basini topraga soktugunu inananlardan olduk !!!
Sevgiler saygilarla.

Oya Kayacan dedi ki...

Esas bayram buradaymış meğer... Şeker de yetmemiş aha sana kavanozlarıyla... Hem güldüm hem hırslandım yeniden. Sevgimle, sağlıklı nice günlere.

ERDIL dedi ki...

Tatli yiyelim tatli konusalim.Hic olmazsa bu sanal alemde.

zeyno dedi ki...

Erdil Babacım bak blog olmadan yapamadım.. Ben yine buralara döndüm.. Mutlu bayramlar...