Çarşamba, Aralık 19, 2007

YAŞAMIMIZDA Kİ GÜNLER...


Dakikalar saatleri,saatlerse günleri oluşturur.
Günler yılları, yıllarsa bizlerin yaşam
simgeleridir.
O senelerin içersinde öyle günler vardır ki bizleri sevinçlere, hüzünlere boğar.
Hayat süreci böyle bir şeydir.
Yarın ise öyle günlerden bir tanesi.
Güneş ufuktan ışıklarını yeryüzüne saçmaya başlaması ile sevinç,hüzün,bekleyiş başlar o günle.Çocukların cici elbiselerini giyip de günü karşılamaları.Anne babaların o coşkuya katılmaları.Evlerinin bir odasında torunlarını seneler önce evden uçup kendi yuvalarını kurmuş çocuklarını beklemeleri...
Bu dünya'dan göcüp gidenlerin o günde hasretle aranması.
Ziyaretler,geziler,yalnızlıklar.
İşte öyle bir gündür Bayramlar.
Huzurun,mutluluğun,her şeyden önce sıhhat ve sevginin bir nefes gibi içinize dolmasını bu güzel günde elele insanca kutlanması dileği ile Bütün Dostlarımın insanlığın Bayramını kutlarım.
Sevgilerle.

5 yorum:

ZeYNeP dedi ki...

Erdil babacıgım,
Saglıklı huzurlu bir bayram diliyorum size ve ailenize..

Saygı ve sevgiler:)

Figen Karavaş

Şefika dedi ki...

Kurban bayramınızı ve yeni yılınızı kutluyor, tüm sevdiklerinizle birlikte nice sağlıklı, huzurlu ve mutlu zamanlar diliyorum.

zeyno dedi ki...

Erdil Babacım iyice geç kalmadan ben de sizin ve ailenizin bayramını kutluyor, sağlık, mutluluk ve huzur dolu nice bayramlar diliyorum...

suveyda dedi ki...

mübarek olsun erdil bey.
inş güzel bayram geçirmişsinizdir.
benimde almanyda amcam var.bayramların geldiğini hiç anlamadıklarını söylerler hep gurbette.bende çok üzülürüm onlara.inş bir bayramı bereber geçiririz derim her bayram ama daha kısmet olmadı.inş bir gün diyorum bende.
sizin güzel geçiyordur inş.

ERDIL dedi ki...

Figen kizim;Sefika kardesim;Zeyno Anne,her gecen günleriniz bu bayramin güzelligi gibi gecsin.Sevgiler huzur üzerinizde olsun.
Suveyda kizim benim bilgisayar cöktükden sonra adresini de kaybettim.Kopukluk oldu o güzel huzur verici yazilarindan mahrum kaldim.Iyiki aradin.Bende senin o güzel Bayramini kutlar.Günlerinin huzur,sihhat mutluluk icinde gecmesini dilerim.
Sevgiler Saygilar.