Cuma, Ekim 10, 2008

Evdeki hesap çarşıya uymadı...


Dün gazetenin birinde bu gün seçim olsa hangi parti ne kadar oy alır, diye bir anket yapmışlar.Baktımda karasızların oyları, yüzde olarak partilerin alacağı oy oranından fazla.
Esasında bu kararsızları da, neden kararsız kaldıkları için, ankete tabii etmeli.
Kimisi bekleneni göremediği amma halen umutları olduğu için diyenler,hepsi aynı telden çalıyor al birini vur birine diyenler,filanca partiye atarım amma başta filanca olmazsa,ben günü zor çıkarıyorum o gün gelsin birine veririm nasıl olsa aynı değilmi ? Daha neler neler.
Galiba millet olarak edebiyatı,riyaziye den daha çok sevdiğimiz için böyle cevaplar verebiliyoruz.
Bi yerde bozukluk varda; nerede acaba !!!
Hata yapanlar, hep bizleri idare edenler mi ?
Yoksa böyle gelir böyle gider diyenler mi yoksa ...
Benim bir oyum ne değiştirir.
Ben zaten ona vermemişdim ki...
- Biz, iktidarı enkaz olarak aldık.
- Biz, bıraktığimız zaman bu kadar borçla bırakmıştık; şimdi...
- Her şeyin başı eğitim...
- Dokunulmazlık kalksa, neler neler çıkar ortaya.
- Bu parti sistemi, demokratik padişahlık sistemi.
- Yasa ile Yargı...
- O günler ile bu günleri kıyaslıyamazsınız...
Yazmaya kalksak daha neler var neler, diyorumya milletçe edebiyatı, riyaziyenin üstünde tuttuğumuz müddetçe, son günü bir partiye oyumuzu veririz.
Keşke bir günde evdeki hesap çarşıya uymadı diyebilsek.
Saygılarla.

2 yorum:

KUGUU dedi ki...

ERDIL BEYcgm,
riyaziye ne demek anlamadim, ki oysa "tevellut" cok da yeni sayilmaz:))
ama evet milletce lafla peynir gemisi yurutmeyi cok severiz

ERDIL dedi ki...

Tevellütü eskiler, hala riyaziye diyorlar (matematik).
Insallah bir gün Peyniride aramayiz !!!
Sevgiler.