Perşembe, Mart 20, 2008

BU NE BASKISI !!!



"AKP için kapatma davası açan Yargıtay Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya’nın sekreteryasında başörtülü bir sekreterin çalıştığı ortaya çıktı. Star TV Ana Haber Bülteni’nde yayımlanan Murat Çelik'in haberine göre Nuri Ok tarafından göreve getirilen sekreterin, başörtülü olmasına rağmen, işyerine girerken örtüsünü açtığı ve bu nedenle her hangi bir sorunla karşılaşmadığı belirtildi."K.Hürriyet.

Hayretle okudum haberi.
Vay be Medya'ya bak bravo.
Gözlerinden hiç bi şey kaçmıyor.

Haberde bide yüzü flu şekilde resim basılmış ?
Arkadaşlar ben biraz geri kaldım; eğer biliyorsanız yüzleri flu çeken bir fotoraf makinası varsa, bana bildirin.Hoşuma gitti her kişiye gerekli bi şey.Yüzünü görmek istemediklerimizi çekerken kullanabilelim.

Günümüzün yeni trendini yaratmaya çalışıyoruz. Baskı.
Okul yıllarında bi Patates baskısı vardı bildiğim...
Şimdi istediğiniz kadar sayabilirim.

Bu da " ? " baskısı olsa gerek.

Haber yapacaksın diye evinden işine gidip gelen vatandaşı niye "haber" yapıyorsun ?
Sakın bana filanca yerde çalışıyor diye cevap verme ...
Makama gittinde kamuya aykırı bi uygunsuzlukmu gördün ?
Yoksa resmini çektiğin vatandaşa gidip ben senin hakkında böyle böyle bi haber yapacağım.Gazetelerde çarşaf çarşaf resmini yayınlıyabilirmiyim diye sordun ?

Haklısın bu senin haber yapma "basın özgürlügün" !!!
O vatandaşın "yaşam özgürlügü" ?


Birilerinin artık amuda kalkma zamanı geldi de geçiyor...
Yoksa beyinlerine kan gitmiyecek.

Saygılarla.

Dip not : Yazıcak çok şey varda, hem yazıyorum hemde yenek yiyorum.
Menü de bu gün Bakla var.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Afiyet olsun Erdil baba. Tek gerçek senin bakla yemeği galiba?!

ERDIL dedi ki...

Elimden geldigi kadar agzimdan cikmamasina gayret ediyorum.