Cuma, Temmuz 11, 2008

OTUR İKİNCİ GÜN..


Dün akşamki otur ikinci günün damgasını karşılıklı atışmalar vurdu.Her ne kadar bizler bu programı Pazar akşamları seyretmek zorunda kalsak da internet sayesinde takip etme imkanına varıyoruz.

'TÜRKİYE DEMOKRASİYSE BEN BERGÜZAR’IM'

Konuşmaları sırasında sık sık benzetme ve espriler yaptığı bilinen Yalçın Küçük, programın hemen başlarında bu yönde sözler sarfetti. Son operasyonlarla birlikte Türkiye’de demokrasinin olmadığının görüldüğünü iddia eden Küçük, ‘Gayet açık söyleyeyim ben eskiden tersini söylemek istediğim zaman öyleyse ben Marilyn Monrooe'yum dedim, ondan sonra ki zamanlarda Nicole Kidman'ım dedim.. Bu Yeni Harman’da Türkiye demokrasiyse ben de Bergüzar’ım dedim artık' dedi.K.Gz.Vatan

Demokrasi: Halkın egemenliği temeline dayanan yönetim biçimi,
Ben : Ruh bilimi Kişiyi öbür varlıklardan ayıran bilinç.
Bergüzar : Anmak için verilen hatıra, armağan, yadigâr.

Espirik bir benzetme olabilirmi sizce ?

Saygılarla.

Hiç yorum yok: