Pazar, Ağustos 26, 2007

PAZARIN SOHBETI..

Senelerdir TÜRBAN diye her iki kesimden sesler geliyor.Hep merak etmişdim.Hakikaten
bu mesele o kadar önem taşıyormu diye !!!
Benim için aksesuardan ileri bir şey değildi.
Kimi zaman giyimine dikkat eden hanımlarda çok da şık duruyor.
Eğer bir insan onu inancının bir parçası olarak kabul ediyorsa saygı duyarım benim için hiç de sakıncası yok.Hatta ve hatta o aksesuarı nerde takarsa taksın.O onun kendi seçeneğidir.
Benim için taktığı TÜRBAN değil onun içindeki 'cevher' insan değer taşır.
Bazen bu ağaz dalaşı, insanları bir başka düsüncelere kaydırmak için kullanılan bir taktik olarak da görmüyorum desen yalan söylemiş olurum.
Benim insanım ister baş örtüsü taksın ister TÜRBAN taksın hiç umramda bile olmaz.
Bu benim görüşüm; inanıyorum ki aydın bir çok insanin da benim gibi düşündüğünü.
Ta ki aşağıdaki bu yazıyı okuyana kadar.
Saygılarla.
Gül’e destek olmadım diye bana sürtük dediler 26 Ağustos 2007
AKP MKYK üyesi Ayşe Böhürler, dün Yeni Şafak Gazetesi’ndeki köşesinde, Abdullah Gül’ün cumhurbaşkanlığını desteklemediği için bazı dincilerin kendisine "Sürtük" dediğini yazdı.

Tesettürlü yazar Böhürler, ’kendi mahallesinde’ gördüğü bu tavrın, daha önce de tesettürlü bir kadının denize girme macerasını yazan Nihal Bengisu Karaca’ya gösterildiğini belirtti. Böhürler, "A’raf" makalesinde şunları yazdı: "Tek sesli bir koroya dahil olmak istemezseniz de tepkilere hazır olmalısınız. Öncelikle kendi mahallenizden gelir suçlamalar. ’Niye bizim gibi düşünmüyorsun’ soruları, sürüye boyun eğmek zorundasın yaklaşımı, imani bir sorgulamaya bile dönüşebilir çoğu zaman. ’Müslümanların başa geçmesini istemiyor musun’, ’Başörtüsünü çıkar, niçin kullanıyorsun’ ve en acımasızı da ’Gül’ün niye cumhurbaşkanı olmasını istemiyorsun sürtük’ diyen dinciler. Dinciler diyorum çünkü Müslüman ahlakını benimsemeden dindarlık iddiasında olanlarla da, bir kadına sadece siyasi alanda farklı fikirlerin tartışılabilir olmasını seslendirdi diye hakaret edebilenlerle de kardeşlik hukukumuzun olmadığını düşünüyorum." K.Hürriyet.
Sürtük : Vaktini çok gezerek geçiren evinde otumıyan (kadın).Or..pu.
YANIYORUZ / YANIYORLAR
Alevler Atina şehrinin kenar mahallerine ulaşdı.AB her zamanki gibi gene geç kaldı.


Hiç yorum yok: