Pazartesi, Ağustos 13, 2007

Yaşam dediğin buysa !!!



Ankara'da vahşet

ANKARA'nın Elmadağ İlçesi'ne bağlı Hasanoğlan Beldesi'nde bir köpek, işkence yapıldıktan sonra canlı canlı yakıldı.

Hasanoğlan Beldesi'nde boş bir arazide bir köpeğe önce işkence yaparak yaralayan kişiler, ardından hayvanı ateşe vererek canlı canlı yaktı. Vahşeti öğrenen hayvaseverler, bir canlıyı bu şekilde öldürenlerin insan olamayacaklarını belirterek, olayı gerçekleştirenlerin bir an önce bulunup cezalandırılmasını istedi.


2 kadını ezerek öldürdü içerken yakalandı
Olay Kartal Soğanlık’ta önceki gece meydana geldi. Real Market’te bir ayakkabı mağazasında çalışan 24 yaşındaki Filiz Koç, saat 22.00 sıralarında işten çıkıp eve gitmek icin kaldırımda yürümeye başladı. Bu sırada Kartal Otosanayi Sitesi’nde kaportacılık yapan ve alkollü olan 25 yaşındaki Oktay G., 34 CMT 40 plakalı Murat 131 marka otomobiliyle caddeye hızla girdi. Aracının kontrolünü kaybederek kaldırıma çıkan Oktay G., evine giden tezgahtar kızı ezdikten sonra durmadan yoluna devam etti.
İkinci cinayeti işledi yine kaçtı
Otomobilyile kontrolsüz şekilde savrulan Oktay G., iki yüz metre ileride yine kaldırıma çıkarak bu kez de düğünden eve dönen 35 yaşındaki Ayten Akdoğan’a çarparak öldürdü. Ardına bile bakmadan da olay yerinden kaçtı.
261 promil alkollü çıktı
Görgü tanıklarının kaçan aracın plakasını verdikleri polis ekipleri, alarma geçerek çevrede çalışma başlattı. Ve genç sürücüyü Soğanlık Yan Yol’daki çamlıkta içmeye devam ederken yakalandı. Kartal İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne götürülen Oktay G., yapılan kontrolde 261 promil alkollü çıktı.K.Vatan Gaz.

Sakın bana bunları yapanlar insan değil demeyin.
Bunları yapanların hepsi insan...
Şimdi soruyorum ben kimim.Bu haberleri okurken beynine kan çıkmış okuyucum kim.Onun sıfatını nasıl bulacağız.
İnsan olsam küfür ederdim lanet okurdum.
Yok yok önce kendime bir kimlik bulmalıyım.
Saygılarla.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

sölenicek o kadar çok şey var ki, tek cümle cehalet ve vicdansızlık

ERDIL dedi ki...

Hos geldiniz.
Iyiki bloglarimiz varda biraz olsun kendi kendimizi avutabiliyoruz.Yorumunuz icin tesekkür ederim.
Saygilarla.

MasterFAKE (DEPRESYON) dedi ki...

Allah razı olsun bi hocam vardı. Derdi ki:
İnsan ya hayvandan daha aşağı olur ya da daha üstün.
İnsanların sadece menfaatlerini düşündüğü, bir katilin bir kaç ay veya yıl hapis yatıp çıktığı, ekmek çalanın 20-30 yıl yattığı, idam cezasının kaldırıldığı, sigaraya karşı çıkılıp alkolün televizyonlarda veya basında özendirildiği, uyuşturucunun okul önlerinde satıldığı, çalınan arabanın bulunması için çorba parası verdiğinde ertesi gün tek parça olarak teslim aldığın, çorba parası vermediğinde ise asla bulamadığın, insanlık ayak altında gezerken modern olduğunu iddia eden insanların bulunduğu, bir ayyaşın televizyonda Türk gençlerine örnek oluyorum dediği.... ( ben yazmaktan yoruldum bu rezillikler hala bitmedi ) bir ülkede yaşıyorum.

Her zaman etrafıma bakmak belki de büyük bir hata, önce kendime baksam sanırım daha iyi olacak. Ben ne yaptım ki böyle bir ülkede yaşıyorum.
Başka bir hocamın bir sözü vardı:
Belki bir çiçek ile bahar gelmez, ama her bahar bir çiçekle başlar.
Allah'a emanet olun.

ERDIL dedi ki...

Sn.Depresyon hos geldiniz.Keske o hocalarimiz bir el sayisi kadar olmasaydi.Bu arada sayfanizida ziyaret ettim.Pardon sayfalarinizi demek istedim.Her biri birbirinden güzel.Insallah bir gün gelirde bu tarzda yazilar okumayiz.
Bazen cehl olmayi özlemiyorum desem
yalan söylemis olurum.Güzel yorumunuz icin tesekkür ederim.
Saygilarla.

birisinin yeri dedi ki...

Erdil Baba,
ben derim ki adamı yargılamadan önce, gerçekten de akıl sağlığının yerinde olup olmadığının tespiti için, ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde kontrole gönderilmelidir. İnan, yargıcın yerinde olsam, ilk olarak, 'cezai ehliyetinin' olup olmadığını sorgulatırım ki, o...çocuğu nasıl bir haltlar karıştırdığını anlayabilsin. Belki öyle ders alır***Ya da onun da vücudunun bir yerini......................

ERDIL dedi ki...

Üstad !!!