Salı, Ekim 31, 2006

NEFES ALAMIYORUZ !...



"Adamın biri birgün kendini asmak için ipin bir ucunu ağaca bağlamış diğer ucunuda beline dolamış, onu gören biri sormuş.
-Ne yapıyorsun orada,
-Görmüyormusun kendimi asıyorum.
-Iyide boğazına dolaman gereken ipi,neden beline
-Denedim ama o zamanda nefes alamıyorum."
Bizim dün yazmis oldugumuz yazida vücudumuzun kendi sistemi icersinde ne kadar harika bir sekilde calistigini gördük.Cok sükürki bizler o sisteme müdahale edemiyoruz.
*** Önümüz kis havalarin sogumasi ile Sehirlerimizin bir cok bölümlerinden ucuz yakit olarak gene kömür dumanlari saracak.Trafigin yarattigi smok hava kirlenmesi!..
*** Fabrika atiklari,Zehirli variller.Ve solunum yollarinda acacagi zararlar.
*** Carpik yapilasma neticesin de yesil alanlarin yok olma derecesine gelmesi.Hafta sonu piknikciligi,Kirsal alandaki andizlarin halen yakilmasi kaybolan Ormanlarimiz.
*** Siyasi düzen de belirsizlikler,Toplumun gittikce hircinlasmasi,is hayatimizda ki belirsizlikler.Egitim devresini bitirdikten sonra ki karamsarlik.Nefes alamiyoruz.

Bu yapay islevin kahramanlari bizler degilmiyiz.Benceziniz iki örnek gectim.Gerisi size kaldi sizi nefes almakta zorliyan ne ki!...
Saygilarla.

Hiç yorum yok: