Perşembe, Ekim 05, 2006

VAY BASIMA GELENLER....


Önce benim Basima gelenleri bir okuyun :)Dinciler, batıl diye ’kutsal ağacı’ kesti

Endonezya’da doğa üstü güçleri olduğuna inanılan 100 yıllık banyan ağacının dalları Müslüman bir grup tarafından inanışı durdurmak için kesildi. Cakarta kent merkezinde yeni otobüs hattı yolu yapımı sırasında, Hindistan mitolojisinde önemli bir yeri olan ve ölümsüz kabul edilen banyan (Hint inciri) ağacının kesilmesinin kötü şans getireceği söylentileri yayıldı.
Söylentilerin ardından geçen pazar günü saldırıya uğrayan ağacın bütün dalları kesildi. Yanlızca gövdesi kalan ağacın yaşayıp yaşamayacağının bilinmediğini belirtilirken, parklardan sorumlu Sarwo Handayani, belediyenin ağacı kesmeye niyetinin olmadığını yolu yanından geçirme planları yaptığını dile getirdi.
Hürriyet.
Dallarimdan bir kalem yapsalardi birde sayfa kagit.Neler yazmazdim sizlere.Beni önce diktiler.Sonra birileri beni kutsadi.Ya sonra gene birileri olmaz böyle sey deyip her tarafimi budadi.Kim mi bunlar derseniz.Insan oglu bir garip yaratik.Kimi hayvanlari Kutsallar kimisine ugursuz deyip damgayi yapistirirlar.Evinin icine sokarlar yesilligi.Sonra birileri cikar derki bu ugursuzluk getirir.Tutarlar kökünden söküp atarlar.O ugursuz dedigin ister hayvan olsun ister bir bitki can ver desen öylece suratina bakarlar.Canlilarin en akillisi diye gecinirler.Kendine sunulan her seyi yikip yikarlar.Ben hala cözebilmis degilim ya sizler.
Saygilarla.

Hiç yorum yok: