Cuma, Ocak 12, 2007

BEN YAZARSAM !..


Bu ölümlü Dünyada hepimiz gelip gecici degilmiyiz.Yatagimiza aksam uzandigimiz zaman kendimize sorsak :)
Ömrümü nerede tükettim? Malımı nerelerde kazandım ve nerede harcadım ? Gençliğimi nerede geçirdim ? Dünyada hayatim boyunca birilerine faydalı olabildim mi!..

Yasamimizi bir seyehate benzetsek.Bir yolculuk gibi.Bindigimiz durak, bu yasadigimiz Dünya ,varacagimiz yer Ahiret olacak.Bu yolculukta alinan tek yönlü bir bilet.Gidis yolu tek istikametli.Bir sairimizin sessiz gemi siirinde ki gibi dönüsü olmiyan bir yolculuk "gidenler memnun ki yerinden"

Sorsalar yolculuk ne zaman diye, ne cevap verebilirdik ?" Her an" kime danismak lazim diye sormamiza bile hacet yok Melek kapimizi caldigi zaman bizi yasamimizdan teslim alir.Yanimiza alacagimiz 9 metre beyaz bir bez.
Birakabilmis isek, salih amel, hayirli evlat, faydali biraz bilim.

Dostlarim yazimi nasil buldunuz, bir gazetede yayinlana bilinir mi ? Yoksa bir dergi
sahibi olsaydim okunurmuydu.Haber niteligi tasiyabilirmi.
Yukarda ki yazilmis olanlarin hepsini, belkide cok daha fazlasini bildiginizi biliyorum.Bence bu yazdiklarim benim gözümde hic bir zaman haber niteligini tasimazdi.

Kalin saglicakla.
Illa da bu yaziyi HABER olarak okumak isterseniz tiklayin.

Belki 100 kisinin okuyacagi yazi istendigi zaman yüz binlere nasil ulasabilir.Ah keske biracik daha akilli olsaydim diye simdi hayiflaniyorum.

2 yorum:

zeyno dedi ki...

Bunların aklı nerede asıl, dini de laçkalaştırıyorlar farkında değiller.Komedi.....

ERDIL dedi ki...

Zeyno Anne Komedi'nin bilincsiz olarak haber niteligi altinda baska bir yönde hizmet etmesi.
Saygilar