Pazar, Eylül 09, 2007

PAZARIN SOHBETI /GURUR DUYUYORUZ !!!


"Polis memuru Hüseyin Durmaz'ı tabancayla yaralayan 7 yaşındaki N.A.’nın gözaltına alınan babası Erkan A., verdiği ifadede kızının polise ateş etmediğini, silahın kazayla patladığını öne sürdü. Ekipleri görünce tabancayı kızım N.A.’ya verip evimizde saklamasını istedim. Bu sırada silahı gören polis memuru kızımın peşinden koşarken, panik yapan kızım tabancanın tetiğine dokundu. Silah ateş aldı."
Sıradan adli bi olay olarak geçebilirdi.
Amma geçmedi.
Geçmemesinin bir nedeni vardı.Silah denen bir canlının hayatına kast eden alet 7 yaşında bir çocuğun elindeydi.
Bana kimse anlatmasın o silahı babası vermişde, kazaen silah patlamışda.!!!
Afedersiniz beyler o silah birilerin belinde ne arıyordu ?
Ruhsatlı / Ruhsatsız her kezin belinde bir silah.Birileri bana bunu açıklasın ...
Neden taşınır ?
Türklere has bir söz , at, avrat,silah !!!
Sokaklarda atlarlamı dolaşıyoruz ?
Yoksa eşimize avrat diyemi hitap ediyoruz.
Belimizde silah olunca kendimizi bir başkamı hissediyoruz ?
Coşkumuzu silahla paylaşıyor,maganda payesi ile.
Gittikçe ilkelleşiyor.
Kanunu kendimiz yerine getirmek istiyoruz.
Bir yerde haber okuyoruz devlet elindeki silahları kredi kartı ile taksitle vatandaşa satıyor.
Çerçeveler içersinde ruhsat adı altında vatandaşın beline silah dağıtıyor.
Suç makinasını hapse koyuyorsun demir parmaklar ardında silahlar patlıyor..
Çok merak ediyorum bu kadar çok silahın taşındığı ülkede bu ölüm getirecek aleti
o veye bu nedenle kullanan insanlar bir cana kasde aday değilmidirler ?
Eğer hayır diyorsanız o zaman ne diye taşıyorsunuz.
Bu gün ne şartlar altında olursa olsun kullanmıyacağım bir silahı ne diye taşıyayım...
Ben silah taşımıyorum nedenmi; korkak değilim.
Bir gün o lanet aletin karşısında kalmak zorunda olursam, karşılık verip bir cana kast etmektense başıma geleceklere katlanacak kadar cesurum.
Benim gözümde meslekleri nedeni ile "Polis ve Asker" hariçinde kim silah taşıyorsa korkaktır.

"7 yaşında ki bir çocuk silaha el sürüyorsa buna imkan veren bir topluma sahip isek onlarla gurur duyuyorum"!!!
Bundan sonra yeni doğan çocuklarımıza masallah, altın yerine birer silah takalım.
Allah sizi bu zihniyet den koruması dileği ile iyi Pazarlar.
Saygılarla.

Hiç yorum yok: