Çarşamba, Mayıs 16, 2007

Allah rızası için şıp diye cözüyorlar.


Basın artık haber yapalım derken göz çıkarıyor. Milliyet gazetesinin internet sayfasında ki bir haberi kopyalayıp sunuyorum.Tabii ki şimdi bana diyeceksiniz; haber gazetenin, habere yorum yapabilirsin veya bu haber ile ilgili bir yazıyı bloğun da paylaşabilirsiniz.
Sayın blog kardeslerim bu işi nasıl yapayım 07.05.2007 'de YALAN HABER diye bir yazı yazdim blog'ma.
Şimdi o yazıyı okuyan bir kişi bu haberi de okuyunca yorum yazmaya kalkarsa internet bölümleri kilitlenmez mi?
Alttaki haberin altına ben ufak bir yorum bırakayım.
Diğer blog kardeşlerimizin de yorum haklarını engellemiyeyim.
ERDOĞAN HEMŞİRELER GÜNÜ'NDE
Başbakan: Kaza geçirdim, bakmadılar
ANKARA Milliyet

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, yıllar önce Gerede'de kaza geçirdiğini belirterek, "Kan revan içindeyim. Bir hastaneden öbür hastaneye gönderdiler. Sigortalı mı diye sordular. 'Ama Almanya'da bana paran var mı?' diye soran olmadı" dedi.
Hemşireler Günü nedeniyle düzenlenen törene katılan Erdoğan, geçmiş yıllarda sağlık sorunları nedeniyle yaşadıklarını anlattı. Kimsenin hastane kapısından döndürülmemesi gerektiğini vurgulayan Erdoğan, şöyle konuştu:
"Kimseyi tedavi masrafını ödeyemediği için hastanede rehin tutmayalım. Dünyanın gelişmiş ülkelerinde böyle bir şey yok. Ben bir Türk vatandaşı olarak Almanya'da hastaneye gittiğim zaman beni Alman hükümeti tedavi edip para sormuyor. Adresimi alıyor daha sonra da Türkiye'ye faturayı gönderiyor. O yapıyorsa Türkiye Cumhuriyeti de bunu yapar. Bu kardeşiniz bunu yaşadı. Faturam daha sonra geldi. Ama bana kimse paran var mı diye sormadı. Ama kendi ülkemde sordular."
Trafik kazası geçirdiğini belirten Erdoğan, yaşadıklarını şöyle anlattı: "Yeni yeni ayılıyoruz. Ama maalesef baktık yanımıza kimseyi bile vermediler. Gerede'den Bolu'ya ambulansla gönderdiler. Hastaneye girdiğimizde hayal meyal duyuyorum. Sigortalı mı, Emekli Sandığı mensubu mu diye sordular. Kan revan içerisindeyiz. Baygınız, bu soru soruluyor. Gel müdahaleyi yap, yok. Sigortalı olduğumuzu öğrenince, burası Emekli Sandığı mensuplarına bakıyor, siz SSK'ya gideceksiniz. Bizi oradan SSK'ya gönderdiler. Bu yanlışların düzeltilmesi gerekiyordu. Sağlıktaki bu değişim ve dönüşümü damdan düşenler olarak gerçekleştirdik."
Sayın başbakanım başınızdan geçen acı bir olayı esefle okudum.
Çok üzüldüm.
Sayın başbakanım burası Türkiye böyle şeyler olur inşallah bir gün başımıza birileri gelir bu yaşananları ele alır ve cözer.
Gene siz şanslısinız ya geçen haftada ki bebek gibi olsaydınız ?.
Ama bizlerin bir avantajı var, içimiz de o kadar çok hayır sever insanlar var ki.
Büyüklerimizin cözemediği bir problemi Allah rızası için şıp diye cözüyorlar.
Saygılarla.

Hiç yorum yok: