Pazartesi, Mayıs 07, 2007

Yalan Haber !...



Doğan Haber Ajansı

İstanbul'da yeni doğan bir bebek, bir ambulansın içinde yaşam mücadelesi veriyor. Kalp damarları tıkalı olan bebeğin üç gün içinde ameliyat edilmesi gerekiyor, aksi takdirde hayatını kaybedebilir. Ancak hastaneler, ailenin sosyal güvencesi olmadığı için bebeği kabul etmiyor.
Henüz adı bile konulmayan bebek, dört gün önce özel bir hastanede doğdu.
Doğuştan kalp damarlarında tıkanıklık olan bebeğin yaşaması için, en geç üç gün içinde ameliyat olması gerekiyor. Hastaneleri tek tek dolaşan baba Nevzat Uysal, gittiği her hastaneden olumsuz yanıt aldı:
"Hiçbir hastane bizi kabul etmiyor. 'Devletin kapıları açık' demişlerdi; görüyorum ki kapalı. Sigorta ve yeşil kartım yok." Son çare olarak bebeğini SSK'lı bir arkadaşına evlatlık vermek istedi. Bebeği evlatlık almayı kabul eden kişi ise durumu şöyle özetliyor:
"Bu çocuğu yaşaması için evlatlık almayı kabul ettim, ancak zaman istiyor. Ama bebeğin acilen ameliyat olması gerekiyor." Bebek şimdi Bakırköy Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'nin önünde, bir ambulansın içinde yaşam mücadelesi veriyor.
Baba Uysal ise, bebeği için Sağlık Bakanlığı'ndan yardım bekliyor.Kaynak.Milliyet Gazetesi.
75 Milyonluk Türkiye'de koskoca Saglik Bakanligi olan.Sosyal bir Devlettin oldugu yerde böyle bir haberin ancak yalan oldugu söylenebilinir.
Eger biri cikar da hayir bu haber dogrudur diyorsa.O zaman insana samar atarcasina
sorarlar.
Bu devletin Saglik Bakanligi varmidir ?
Bu ülkede hastahane varmidir ?
Bu ülkede yemin ederek o serefli meslegi secmis insanlarimiz nerede diye sorarlar ?
Bu ülkede her seyi vatandasin sirtina yükliyerek problemleri Allah rizasi icin bir yardim dedirten sorumlu politikacilar varmi diye sorarlar ?
Biliyorum bu bir yalan haberdir.
Yoksa bana böyle bir utancla nasil yasiyorsun diye sorarlar.
Saygilarla.

2 yorum:

Dut agaci dedi ki...

Erdil baba cok üzücü aglayarak seyrettim,keske elden birsey gelseydi.Tam artik vatanimda yasamak istiyorum,dönüs yapma planlari icinde iken böylesi bir vatanda- hele buranin rahatligina alismisken -ne diye güvenip dönecegiz.Sonumuzu Allah hayir etsin.Saygilar.
Rabia

ERDIL dedi ki...

Tek olsaydik coktan dönmüstük bizler cocuklarimiz icin bedel ödüyoruz.O da hasret onu ancak burada yasiyanlar bilir.
O bebek de simdi bir bedel ödüyor baska bebekler ölmesin diye.
Isyan büyük ona uzanan bir el ancak onu kurtarir.Diger bebekler ne olacak.A parti gelse ne olur b parti gelse ne olur ?
O bebegi tekrar yasama döndürebilecekmidir.
Onun icin burada bedel ödüyoruz.
Rabia kardesim.
Saygilarla.