Çarşamba, Mayıs 07, 2008

GÜNÜN FOTORAFI...


3 yorum:

etki alanı dedi ki...

Erdil bey,
Siz hayatı anlatan birisiniz....

Sobelendiğim bir konu için ben de sizi sobeledim...Kendini tanıyan birinin görüşleri ışık tutacaktır gençlerimize....
Saygılarımla..
TüTü

etki alanı dedi ki...

Üzgünüm ama,
Aslında,birden kahkahalarla güldüm bu resme...(güleriz ağlanacak halimize),elimde olmadan verdiğim bir tepkiydi...

Çok düşündürücü ve üzücü ...
Özellikle gençlerimiz için...
Trajikomik....
"Sözün bittiği yer"

TüTü

ERDIL dedi ki...

ATATÜRK'ün emanet ettigi o piril piril gencler,bizlerin bel bagladigi gencler.Mevlananin bir sözü vardir.Ya olduğun gibi görün,ya göründüğün gibi ol.
Benim ekliyecegin tek sey kendin icin ol.
Saygilar sevgiler.
Dip not: Yasliligi eski bir yazimi tekrarlamakla anlatmaya calistim.
Bizler yaslanmiyan nesiller olarak kalacagiz.
Cünkü ona bile firsat bulamiyoruz !!!