Cuma, Mayıs 16, 2008

GÜNÜN SÖZLERI / FOTORAFI...


Yer Kütahya... Dün, Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik'in de katıldığı Kütahya Ticaret Borsası tarafından türlü kişi ve kuruluşların desteğiyle yaptırılan Bölcek İlköğretim Okulu'nun açılış töreni yapılıyordu. Bakan Çelik, kürsüde konuşuyor, "Lafla Atatürkçülük, lafla çağdaşlık olmaz. Çağdaşlık da Atatürkçülük de icraatla olur"
Biz, bir şeyi programa koyarız, parasını ayırır, başlar ve bitiririz. Lafla Atatürkçülük, lafla çağdaşlık olmaz. Çağdaşlık da Atatürkçülük de icraatla olur. Atatürk'ün bize gösterdiği çağdaş medeniyet seviyesinin üzerine sloganla çıkamayız.”
Yorum.Bende açılışda oradaydım resimde beni bulabildinizmi !!!.
Saygılarla.

3 yorum:

etki alanı dedi ki...

Sizi göremedim,sağdaki olabilir misiniz acaba? :-))

Şaka bir yana,ama onların hepsi erkek..Bir protesto için hazırlanmış bir grup...
Görünce ben de delirdim bir anda,ama daha sonra ayrı bir grup olduğunu okuyunca gülümsedim...
Neyin doğru neyin yanlış olduğuna yetişemiyorum artık.

Saygılarımla..

ERDIL dedi ki...

Yetisebilsek sasardim zaten.
Galiba erken geldik.
Daha neler görecegiz kimbilir.
Bazen icim aciyor.
Nerede yanlis yaptik diye.
Saygilar.

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Kütahya kadınlarının yerel kıyafetleri denilmişti.Hepsi erkekmiymiş,laf atıp taciz edek bari :)