Pazar, Şubat 18, 2007

ANI DEFTERINDEN IV..




Yagmurlu bir gündü.Hocamizla bu gün beraberligimizde.Hocam diye sordum ? Siz bizim bos derslerimize geliyorsunuz bizi hep mutlu kiliyorsunuz;sizi cok seviyoruz.


Merakimizi af edin.Hangi derse giriyorsunuz, hangi sinifin egitmenisiniz diye sorduk.


- Cocuklar diye söze basladi.Yüzü yagmur damlalarinin döküldügü tarafa bakiyordu.Ben dedi.Hic bir sinifa derse girmiyorum.Ben esasinda sizlerin hayallerinizde yasiyan bir egitmenim.Bu siralarda gecirdiginiz zaman süresi icinde icinizde yasattiginiz kisiyim.Sizler ne zaman bana ihtiyaciniz olmussa, ben hemen sizlerin yanina gelir. Ilkelerinizin isigina önderlik yaparim.Cünkü sizler emanet ettigimiz ilkeleri yürütecek bir toplumun bireylerisiniz.Bense sizlerin icindeki bir ilkeden baska bir sey degilim.Beni görmek benimle olmak istediginiz zaman bos bir derse bile ihtiyaciniz yok.Yapacaginiz tek sey emanet aldiginiz Ilkelerinize kültürünüze,inaclariniza bagli kalin.O anda icinizde ki büyüklügü,sevgiyi,herseyden önce sahip ciktiginiz Ulusun ihtisamini görebilirsiniz.Bizler kökleri topragin ana noktasina ulasmis bir Ulusuz.Kuvvetimizi o noktadan enerjiden aliriz.Zaman zaman sektelere ugrasakda.Damarlarimizda dolasan o ates bizleri mütavazi bir ulus yapmisdir.Diger uluslara saygi ve sevgi ile bakan bir topluluk olmusuzdur.Eger ben bu büyük ulusa inanmis isem, sizlerde bunu sonuna kadar götüreceginiz muhakkaktir.Bunun en büyük ispati geride Tarihe isik tutan büyüklerimizdir.Benim ulusumun her bireyi de o büyüklerin neslinden gelen birer parcalardir.


Birden tv.nin gürültüsü ile silkindim bir kadin programi idi ekranda sunucu bir hanim, bir sanatkar yaninda getirdigi imam nikahli esi ,diger tarafta da oturan resmi nikahli esi ile münakasa ediliyordu.Kumandayi elime alip ekrani kapattim.O siyah ekranin derinliklerinde bana güler yüzle bakan hocami görüyordum sanki bana iste kirlilikleri bir hamle ile yok edebiliyorsun oglum dercesine.


Sevgili Dostlarim bu animida Pazarin Sohbeti gibi kabul edin.Sizlerle bir baska anida bir baska dökümantar filimde bulusmak üzere.Kalin saglicakla her karartiginiz sacmaligin arkasinda sizlerde o sevimli yasli egitmeni göreceginize inaniyorum.En güzel günler, o mutlu aile bireylerinin üzerinde olsun.


Saygilarla.


Hiç yorum yok: