Pazar, Şubat 04, 2007

PAZARIN SOHBETI..



Dolu dolu bir haftayı daha arkada bıraktik.Soracaksınız alıştık artık hangi haftamız dolu geçmiyor ki? Haklısınız belki bazı şeylere o kadar alıştık ki.Görmesek, duymasak,okumasak içimiz de bir boşluk hissedeceğiz.Sizleri bilemem ama ben hala alışamadığım, anlıyamadığım bir çok şeyler var.Mesela diye başlıyabilirim.Uzun ince yolda yürürken sağ da solda gördügüm pislikler.Onları hepimiz gördügü halde beni şaşırtan şeyler pislikten bahs edilmeyip de üzerin de uçuşan sineklerin konuşulması; Bakın buna bir türlü alışamadım.Etrafımızda uçuşan bu sinekler pislikler olamasa olurmuydu !..
Alışamadım koro halinde söylenen şarkılara neden mi diye soracaksınız şimdi.Koro olarak söylenen şarkıyı bir bireye söyletmeye kalktığınız zaman daha ilk kıtasını bile bilmiyor.Dedim ya alışamadın hala bazı şeylere.
Alışamadım görüp de algıladığımız şeyleri, sanki ilk görüyormuşuz gibi.Geriye bakmadan o anı yaşamaya.Yorumlar yapıp yeni bir keşfin mucidi gibi uzun uzun anlatmaya.
Alışamadım arşiv kelimesine varlığını bildiğimiz halde devamlı olarak araştırsak da baktığımız zaman hep yarım olarak beyinlere eksik yazıldığına.
Yaşlanmış vücudum uyum sağlamaya çalıştığı halde.Mevsimlerin bile şaşırdığı bu günlere alışamadım.Kaç daha okumuştum bir zamanlar mevsimlerin geçmişte bu günler gibi geçeceğini.
Okuyorum beni bekliyen daha nelerin bekliyeceğini.Benmi değiştim yoksa o ince yolda yürüyenler gibi her şeyi günlük yaşamaya mı alıştım / Alışamadım.
Alışamadım yeniliklere kapımın önüne bırakılan pisliklere.Alışamadım o pisliği nasıl temizlemem için elime tutuşturulan araç ve gereçlere,tarif ve önergelere.
Dedim ya okudukça şaşırır oldum.Şaşırdıkça okuyamaz oldum. Bu pazar da taktim klavyemin tuşlarına bu kelimeyi ALIŞAMADIM ya sizler Alışabildinizmi ??..
Hayırlı Pazarlar..
Saygılarla.

2 yorum:

Oya Kayacan dedi ki...

Ne oluyor ama sonuçta? Bizim gibi alışamayanlara alışamıyor kimse. Açığa alınıyoruz!!!

ERDIL dedi ki...

Sn.Oya kardes keske aciga alinanlar biraz daha fazla olsalardi.Hic olmazsa o zaman derlerdi ki bizde bunlara ALISAMADIK diye!...