Perşembe, Şubat 22, 2007

SADECE BAKIYORUZ..


Garip bakıyoruz.Her gün çıplak gözlerle gördügümüz şeyleri.Gizli kamera ile seyrettiğimiz zaman şaşırıp kalıyoruz.Rüyalarımızda kabus diye nitelendirdiklerimizi.Günlük yaşamımızda normal karşılıyoruz.Sevginin ortasında olsak bile, gözlerimizle bir yerlerde arıyoruz.Tuzu,Şekeri seviyoruz.Suda eriyip gittiğini unutuyoruz.Toprağı çiğneyip geçiyor,bir gün ona döneceğimizi hatırlamıyoruz.Kağıttan evler yapıyor, duvarlarını rengarenk boyuyor.Bir nefeste uçup gideceğine inanmıyoruz.Birileri ikaz ediyor.Ne dediğini anlamamaya çalışıyoruz.Ateşe suyu gösteriyor.Suyu kaynatıp buhar yapıyoruz.Bir geriye,bir ileriye bakıyoruz.Yanımızdakini hiç görmüyoruz.Bir kitabın sayfaları,bestenin notaları,kelebeğin rengine aşık olur iken,Aşkın açısını arıyoruz.İçimizde acıyı, gözümüzün yaşı derken.Zamanın geçtiğine yanip.Şikayet ederken bile. sonunu beklemeyiz.Bilemiyorum bu günlerde bir Garip bakıyoruz.
Saygılarla.

2 yorum:

nicomedian dedi ki...

Doyumsuz insan. Sanal yaşam. Sanki Matrix gerçek oluyor...

ERDIL dedi ki...

Sn.Nicomedian Matrix bile geride kaldi gibi.Yabanci gazetelerden Küresel isinma ile son 3.ncü raporu okuyun bana hak vereceksiniz.Milliyet blog'da yazdim.Editör kabul etmedi.Bahcemde bu günki cikan yazilarda kabul edilmedi blog sistemine uymadigi icinmis.Ben istedigimi yazamadiktan sonra bende blogu kapattim.Gene sayfamdayim.Bu arada müsterek sitemiz.Cocuk sitesi oluyor 18 yas alti cocuklarin yazi yazacagi bir site olacak editörler cocuklar okuyucu yorum yapanlar büyükler duyurulur.