Cumartesi, Şubat 24, 2007

HAYDI GENCLER...

Benim kiymetli genclerim.Sizlere bir siteden bahs etmek istiyorum.Büyüklerin kendilerine ait bloglari olmasina ragmen.Onlarla birlikte müsterek bir site yapmis her ay bir konuyu ele alarak, onu islemis, yazmistik.Uzun bir ara gecmesine ragmen, geriye dönük yazilarin hala okundugunu izledim.Iste o anda sizler aklima geldiniz.Biliyorum bazilarinizin da kendine ait bloglari var.Yaziyorsunuz.Simdi o siteyi bazi degisiklikler yaparak sizlere actim.Kendi bloglarinizin yaninda, burasi müsterek bir siteniz olacak.Istediginiz her konuda yazabileceksiniz.Buraya malesef büyükler yazamiyacaklar.Onlar okumakla yetinecekler.Belki de sizlerin bu yazilarinizdan bir seylerde ögrenecekler.Onlarin yanliz sizlerin yazilariniza comment haklari olacak.Ilk baslarda yazilarinizi Erdil1@msn.com adresine göndereceksiniz.Bende aynen
sizlerin adiniza yayina sokacagim.Ilerde sizler bu sayfanin kimlik adini ve sifresini alacak icine girip direkt yazabileceksiniz.Yazilariniza Resim koymayi unutmayin.Yazilarinizin altina adinizi,veya nik isminizi koymayi da unutmayin.Eger kendinize ait blogunuz varsa link'inide verebilirsiniz.Simdi size sitenizin adresini veriyorum.BIZIM DÜNYAMIZ


Yazilarinizi bekliyoruz.
Saygilarla.

Hiç yorum yok: