Cumartesi, Şubat 10, 2007

LÜTFEN ...


Biraz evvel haberlerde gördügüm.Kareler beni üzüntü icinde birakti.Simdi bu siteden sesleniyorum her Türk genci genlerinden gelen Vatan sevgisini Vatani göreve basladigi zaman
Yemin ederek and icer.Bu yemini mezara kadar tasir.Bu onun icin en mukaddes bir yasamdir.
Simdi buradan sesleniyorum bir Türk genci olarak sakin ve sakin bu mukaddes konu ile oynamayin.Her Türk bir kere Yemin eder.Her Türk kadini da o eri dünya ya getirir bu böyle biline.
Saygilarimla.

3 yorum:

birisinin yeri dedi ki...

Valla Erdil Baba, tam olarak mevzuuyu anlayamadım ama her zaman derim ki, ömrümün en güzel yıllarından bir kesiti de askerde geçirdim. Bu öylesine söylenmiş bir beylik laf olmanın ötesindedir.
O zamanlar sigara da içiyordum.
Özendirmek gibi olmasın ama, akşamları koğuşta pijamalarımızı giydikten sonra, ışıklar söner, biz Ankara'nın o ılık gecesinde bahçeye minik bir firar yakar, tüttürür de tüttürür dük.
Yemekhaneye yemek taşırken dayanamayıp dalyan köftelerden 'kaçak' yapardık.
Dur duygulandım yine. Konu birden değişti.
NE oldu ben anlayamadım da ?:)

ERDIL dedi ki...

Sevgili Baver kardesim önce Ayda hocamin yazisinda laf attim aman yanlis anlasilmasin kivirtma degil kaytarmak yok olacakti of be silemedimde.Soruna gelince Haberleri dinlememis oldugun icin benim nasil zivanadan ciktigimi anliyamazsin.Hele bu hasas günlerde.Her Türk gencinin en güzel günleri Tabiki askerlik günleridir.Konu ama daha baska bir seydi.Haberleri takip edersen o zaman benim ne demek istedigimi anliyabilirsin o zaman yorumunu bekliyorum.Sevgiler dost.

ERDIL dedi ki...

Ha unutmadan söyliyeyim Bende Ankara'da Deniz Kuvvetleri Komutanligin da yaptim.