Çarşamba, Mart 21, 2007

BLOG'lar



20 Şubat dan 20 Mart'a kadar Milliyet blog da yazdım.Çok güzel bir atılımdı.Öyle sandım Erdil'in Günlüğün de ki eski yazılarımı orada yayınlamaya başladim.İnanmıyacaksınız ama 1 senede burada ulaştığım bloğuma girme sayısını, orada 1 ay içersinde geçtim.Yazılarıma menfi müsbet yorumlar da aldım.

Arada bir fark vardı.Burası ile orası arasında; yazınız editörler tarafından okunup karar verilmesi idi.Mesela dünku yazım kabul edilmemişti nedeni ise.Kısa imiş!..Bir ondan evvel Pazar sohbetlerim de ki ağaçlar ve çiçekler ile ilgili bir yazım kabul edilmedi.Nedeni ise internet sayfasından kopyalanmış olduğunu yazarak lütfen kendi bilgilerinizi paylaşın diyordu; sayın editör.Bak bu arada haklı idi o yazı internetten alınmışdi. Bir zamanlar,Almanca olarak yayınladığım bir yazı dizisi idi.Eğer o yazıyı yazan bölümün kaynak bölümüne gittiği zaman benim bundan kaç sene evvel yazmış olduğumu anlıyacaktı!..
Tabii bu durum karşısın da o sayfa benim için kapanmış oldu bir tıkla silindi gitti.

Benim için mühim olan bir dosta ulaşabilmek, onun güzel sayfasın dan bir şeyler okumak veya onların sayıları az dahi olsalar, sayfamdan bir iki yazı okumaları benim için yeterli sayılır.
Gene burada olsun veya bahçemde olsun beraberiz.
Saygılarımla.

3 yorum:

nicomedian dedi ki...

Orası veya burası ne farkeder ki...
Daha önce de yazmıştım galiba, siz bize tecrübelerinizle ışık tutuyorsunuz ve ben bunu çok önemsiyorum. Bu ışığa hepimizin ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.

ERDIL dedi ki...

Tesekkür ederim Sn.Nicomedian beni kizdiran kendi yazimi kopyaladigim icin ikaz ediyorlar da yazinin altinda ki kaynagi kontrol etmiyorlar bizler yabanci bir lisanda yazi yazabilecegimizi düsenemiyorlar.
Tek istedigim cocuklar icin yaptigim sayfaya cesaret edip cocuklarin yazmasi.
Saygilarla.

ERDIL dedi ki...

Bilmezmiyim üstadim.