Salı, Mart 06, 2007

DEGISEN BIR SEY YOK.


Dün aksam gene harika sahnelere sahit olduk.Gene hastaneler.Dayak yiyen hastalar.Iskenceler.Hademeler.Seyretmiyenler pek bir sey kaybetmis sayilmaz son iki ay icinde sergilenen manzaranin aynisi.Tek fark mekanin yer degistirmesi.Netice alinan tedbir o da ayni. Savciligin aninda hareketi.Tutuklanmalar.Saglik Bakanin müfettisleri sorumlu kisiler hakkin da raporlar.Buraya kadar yazdiklarim hepimizce bilinen bölüm.Bu sekilde önüne gecilebilinirmi ? HAYIR.Peki bu dayak yiyen hastalarin ilerdeki tarihlerde adayimisin ? EVET.Icinizden bir tanesi bana garanti versin böyle bir durumla karsi karsiya kalmiyacagini.Ne oldu niye bana bakiyorsunuz ? Öyle.Her biriniz adaysiniz.Cünkü suclu o zavalli hapise atilan kisiler olmadigi icin.Zavalli diyorum.Onu suca iten daha dogrusu yaptigi bu insanlik disi hareketlerin bir suc oldugunu ögretmediginiz icin biziz.Egitim diye her karsilastigimiz aci görüntüler karsisinda yaziyor avaz avaz bagiriyoruz.Gecen sene iki yazi yazmistim birazda bu yazilar hakkinda tepki de gördüm.Tarihleri tikliyarak tekrar bir daha okuyun o zamanlar neyi anlatmak istemisim.Eger bu egitim sistemi degistirmedigimiz taktir de yapilan her isin degerini ögrmedigimiz taktirde daha bu sahneleri cok görebiliriz.
Bu gün bir hademe hastahanede calisabilmesi icin 10 senelik zorunlu egitimden sonra 3 sene de mesleki egitim almasi gerekiyor.Bilmem anlatabildimmi.Iste o zaman ben o meslege saygi gösterebilirim.Cünkü hastaneye düstügüm zaman dayak yemem % l olarak kalir.16 Agastos 2006 tida Inci bölümü.18.Agastos.2006'ti da ikinci bölümünü yazmistim.
Saygilarla.

Hiç yorum yok: