Perşembe, Eylül 21, 2006

MELEKLERDE DANS EDER..


MySpace Layouts


Hic melekleri dans ederken gördünüzmü ? Bazen aramizda olurlar bizlerin ic dünyasinda dans eder dururlar.Belki göremeyiz onlari.Icimizde duyariz...


Böyle bir gündü benim icin, koca sehir degismis.Beni icine almis yutuyordu sanki. Caddeler oto sürrat yolarina degismis.Arabalar birbirine inat o kadar dogurgan olmuslarki birakin yollari kaldirimlari bile istila etmisler.Öylesine yaz günü ayagimda ki mokesenlere güvenerek yol yokus demeden bildigim istikamette yürümeye basladim.Genclik günlerimde ki cirit attigim yollar simdi biraz uzamis gibi gelmeye basladi.Gözüme kestirdigim boyalari gitmis hala hizmet veririm dercesine, bir banka ilistim.Dedim ya senelerimi biraz gerilerde birakmistim.Biraz sicagin az bi eksoz kokusu bile beni bu bankdan kaldirmiya gücü yetmezdi.Önümden gecen ufak simitci cocuktan bir simit alarak gelen gecen insanlarin seyrine koyuldum.


Ne kadar telasli idi insanlarim.Zamaninda bizde onlar gibi kosustukda; hedefimize varabilmismiydik.Birini durdurup bos ver arkadas kosma desem bana ne derdi acaba.Havanin sicagi belki verecegi cevabin karsiligi olurdu sanirim.


Bir ara karsi kavsagin kösesinde, karsiya gecmeye calisan, bir yasli hanim dikkatimi cekti.Elini yanindan gecenlere bir kac saniye uzatiyor sonra geri cekiyordu.Kafasi önünde onu sanki kimse fark edemiyordu.Yazik yasli teyzeye bir Allahin kulu uzattigi eli tutup bu araba katarlarinin arasindan karsiya gecirmeye yanasmiyordu.


Dayanamadim kalktim karsiya o yasli teyzenin yanina vardim.O elini uzatmadan ben tuttum.Gel teyzecim pesim sira ben seni karsiya gecireyim.Hafifce basini kaldirdi.Gözleri yas dolu idi.Elimi siki siki tuttu.Yapamadim ogul yapamadim dedi.


Sonra tekrar basi öne düstü.O anda icimdeki Meleklerin dansi basladi.O dansin aski ile o teyzenin karsiya degilde evde bir lokma ekmek bekliyen.Torunlari icin yapamadigi ise cikmis.Iyildim o tuttugum eli öptüm.Icimdeki dansin bir bedeli olmaliydi simdi o bedelin ödeme zamaniydi.Ben ve Yasli teyze beraber yürümeye basladik.Evde bekliyen torunlara dogru yol aldik. Ufak torba teyzemin büyük torbalar da benim elimdeydi.Yollarin ne kadar kisaldigini gördüm.Cünki o yollarda Melek ler dans ediyordu.


H.A.E. Saygilarla. 

Hiç yorum yok: