Cumartesi, Eylül 09, 2006

ZEVKLI YORGUNLUK...

Saat 11 de is basi yaptim.Ortanca kizimin yeni evi 3 odasi ile bir korüdorunun halisini serdim.Sag olsun büyük damat romorkla alip getirdi.Bana da sermek isi kaldi.
Firmaya yaptirmiya kalksan 3 hafta sonraya termin yapiyorlar.Nakliyesi iscilik Halinin bedeline geliyor.Cocuklar careyi bende buldular.Hani bu isi de cok iyi beceririm.Okul caglarindan kalma cep harcligi kazanmak icin yapmadigimiz.Is kalmamisti.Torunun yatagini da monte ettim.Testini de yaptim.Büyük kizda duvara motifleri cizdi vallahi Resim konusu en büyük hobisi.Istedigini söyle neresi olursa olsun istedigini ciziyor.Örümcek adamla Komik arabayi Torun secti.Cicek motiflerinin
Siparisi öteki kizimdan.Burada yasiyanlarin cogu ister erkek ister hanim olsun cogu isi kendileri yaparlar duvarlarin kagitlanmasi,badanasi birde laminat isleri valla kizlar bu isin uzmani oldular.Kumas almislar yarinda perdeleri dikecekler.Büyük damada da nakliye ile lambalari verdik.Biraz yoruldum ama insan cocuklari ile beraber calismasi onlarin gözlerindeki pariltiyi görmesi her seyi unutturuyor.Simdi arkadaslarimin bloglarina gideyim onlar neler yapmislar.
Saygi ve Sevgiler.

Hiç yorum yok: