Pazar, Haziran 17, 2007

BABALAR GÜNÜ...


Bu gün babalar günü.
Bu Pazar çocuklar bir başka uyanırlar, bir başka sarılırlar babalarına.
Onlarsa o an çok gerilere giderler, çocukluklarına, gözlerinin önünde yaşatırlar kendi babalarını.
Hayat da ise; aynı özlemle yanında olmak, çocukluklarına dönmek isterler.
Bu gün bende aynı şeyleri hissediyorum...
Kücük bir çocuk olmak babama sarılıp koklamak.
Yaşam döngüsü, o kücük çocuk da, torunun da yaşar bu günü.
Sonra gözleri dolar yaşlar süzülür, kendi için değildir o göz yaşları doya doya bu günleri yaşıyamayan çocuklar içindir.
O burukluğu o yokluğu çok iyi bilir,söyleyemez.
O gün gözlerinin önüne getirir yaşamının daha başında olan şehit çocuklarını.
Kaderin cilvesi kapısını çalmış talihsiz bi haber çocukları.
Esasın da sıradan bir gündür bu gün, her çocuk yaşı kaç olursa olsun hep arar babasını ister beş yaşında olsun, isterse yetmişbeş.
Babalar Gününüz Kutlu Olsun.
Saygılarla.

4 yorum:

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Erdil babacıgım, babalar gunun kutlu olsun, ne mutlu evlatlarına ki boyle bir babaya sahipler.

Saygılar,
Figen

ERDIL dedi ki...

Ne mutlu bana Figen gibi kizim oldugu icin.
Saygilar Sevgiler.

zeyno dedi ki...

Erdil baba, babalar gününü kutlamak için geç kaldım biliyorum ama seni unuttuğumu sanma:) Kutlu olsun günün...

ERDIL dedi ki...

Bana Erdil Baba lakabini taktidiginiz gün bana bütün günleri babalar günü olarak verdiniz sizleri cok seviyorum.
Bende sizlerin babalarinizin günlerini icten kutluyorum.
Sevgilerle.