Perşembe, Nisan 24, 2008

MANTAR GİBİ ÇIKIYORLAR...


Kartal Atatürk İlköğretim Okulu’ndaki 23 Nisan gösterilerinde, okul müdürü dans eden kız öğrencilerin gösteri kıyafetleri açık diye gösterilere son verdi.

Okul bahçesindeki törenlerde, ilk olarak öğrenciler Çanakkale Savaşı piyesi sahneledi. Üzerlerinde asker kıyafeti bulunan bir öğrenci ezan okudu, diğer öğrenciler de topluca namaz kıldı. Piyesin ardından ise kız öğrenciler göbeklerini açıkta bırakan kıyafetler giyerek, şarkı eşliğinde dans etmeye başladı. Bu sırada okul müdürü Mehmet Kahraman müziği kestirerek gösterilere son verdi.Haber Gazeteler



Sadece adını vermişler Atam.
Cumhuriyet'in ilk temelleri olan o günden bu yana 88 yıl geçmiş.
İşte; ne hale gelmiş...

Özet :
Gazetelerde çıkan bu haber üzerine gerekli merciler araştırma yapmak için."bla , bla,
bla, bla"...

Yorum :
......... haberler de geçen olayları uzmanlar eğitime bağlıyorlar.Eğitim düzeyini yükseltmemiz gerekir."Bla,bla,bla"...

Sonuç :
? kokarsa tuzlarız.Tuz kokarsa ne yaparız ?
Bakkal amca ,bakkal amca, bana oradan yarım kilo eğitim ver.

Beni bağlar :
Bu gidişle aranan bu altı harfi "e,ğ,i,t,i,m" okullar hariçinde her yerden alabilirsiniz.

Beni bağlara cevap :
Bir kişinin yapmış olduğu hatayı kendini bu işe vermiş bir çok değerlere bağlıyamazsınız.

Beni bağlar :
Bağlarım müfetiş den evvel oradaki değerler bu karara boyun eğmişlerdir.

Kalın sağlıcakla.

Hiç yorum yok: