Çarşamba, Nisan 02, 2008

POLEMIK ...


HATIRLAMA :

AKP İzmir Milletvekili İsmail Katmerli'nin Aysun Kayacı'ya cevabı ağır oldu . Katmerli, "Kendisi para kazandığını söylüyor. Onun nasıl para kazandığını biliyoruz, bunu kürsülerden söylemek istemiyorum o aşağılık bir kadın lanetliyorum. Onun ne mal olduğunu herkes biliyor" dedi.

ÇOBANLA BENİM OYUM NEDEN EŞİT

Kavga programın eski mankeni Aysun Kayacı'nın "Ben vergi veriyorum niye vergisini vermeyen, 'dağdaki çoban'la benim oyum eşit mesela. Niye? Hiç vergisini vermeyen biriyle niye benim oyum eşit. O benim kadar duyarlı benim kadar sorumluluk sahibi bir şekilde yaklaşıyor mu acaba?"

Bu geçen hafta Polimiğe neden olan haber.

Ben önce vatandaşın biri bu sözleri söylemiş diye algıladım.
Baktım ki söyliyen kişi sıradan vatandaş değilmiş.
O kadar da cehl olmama müsade ediniz.Her kezi tanımak zorunda değilim.

Tabii diyeceksiniz ki bu bayat haberi niye tekrar etmekde-siniz.
Benim için söyliyen değil de, kafama takılan o cümle kaldı.

Şimdi Çoban kardeşim Tv.ye çıksada Benim oyum neden bir öğretmene iki gün boyunca
tecavüz eden kişi ile aynı olsun derse !!!

Bende varsayım X/y partisinin vekili olsam çobana ne derdim ?
Diye takıldım , takıldım, takıldım.

Kolay değil dimi vekil olmak.

Hadi siz vekil olunda polemiğe katılıp soruyu soran Çoban'a cevap verin.
Saygılar.

2 yorum:

Oya Kayacan dedi ki...

Dağdaki çoban neden etkilenir? Yağmurdan, soğuktan, sıcaktan. Ben şehirde nelerden etkileniyorum??? Oyların nereye gittiğini ben mi iyi bilirim çoban efendi mi???
Bu konu Aysun Hanım'dan başka kimsenin aklına gelmemiş miydi?

ERDIL dedi ki...

Oya kardeşim bi tv kanalıda bizmi açsak; blog tv.dermişim.
Öyle şeylerle karşı karşıyız ki galiba bizim generasyon koşsada yetişemiyecek.
Sevgilerle.