Perşembe, Nisan 03, 2008

DIKKAT "yasal işlem"


Yazısı olduğu için haberi size alıntı yapamıyacağım.Sadece haberi yorumlamakla kalıcağım.Bir Ekonomi dergisin de yeni iş imkanlarından bahs ediliyor.Bunlardan bir taneside yerinde arabaların yıkanması temizlenmesi gibi.
Bu kısmı hicmi hiç beni ilgilendirmiyor.
Beni ilgilendiren kısmı araçların bulundukları noktalarda yıkanması size bir şeyler çağırıştırıyormu ?

Resimin yayinlanmasi izni alinmistir.
Blog kardeşlerimiz sayfalarında içme suyunu veya temiz suyu nasıl idareli şekilde kullanılması hakkında, çok güzel yazılar yazdılar.Hatta, kendi buluşları ile katkılarda bulundular.
Ne kadar sevindirici bir kampanya idi...
Bende iki küçük yazı ile geçenlerde "Suyumuzu nasıl korumamız gerektiği"hakkında bir şeyler karalamaya çalışmışdım.
Hani yukarda ki:
"DIKKAT ! Haberin izinsiz kullanılması halinde yasal işlem yapılacaktir."
Not düşmesini bildikleri halde haberin içerikliğini biraz olsun dikkatli yorumsalar; esas insanlık suçuna nasıl ortak olduklarını görebilirler.
Ben sadece sizlerle biraz bu konuyu masaya yatıralım diyorum.
Benim oğlan liseyi bitirdikden sonra, Ünüverste hakkını kazanmasına rağmen kalktı bir meslek okulunda üç sene ihtisas yaparak Benzinlik Elemanı oldu.Türkçe karşılığı Pompacı.Şimdi diyeceksiniz ki sen kalk liseyi oku, Ünüversite hakkını kazan git üç sene daha oku Pompacı ol.
Haklısınız.
Gelelim bizim konuya: Benzin istasyonu değince aklımıza arabaları yıkamak da geliyor.
Bende benim Pompacı çıkan oğluma sorayım dedim.
Bana anlattıklarını buraya aktarmaya kalksam.Her halde bir ay bu konuyu işlemem gerekecek.
Meğer bir arabayı yıkayabilmeleri için ne gibi alt yapılar lazımış da haberim yokmuş.
O atık sular temiz suya karıştığı taktirde neler olurmuş; birden bizim oğlan laborant,çevre mühendisi,atık su uzmanı, dı dı dı; çıkıverdi.
Bazen bir haber yazalım derken suç bile işliyebiliyormuşuz.
Keşke liseyi bitirip ünüversite hakkını kazandıkdan sonra üç senede Benzin istasyonu elemanı olabilmek için okuyan elemanlarımız da olsada bu habere yorum yapıp suç duyurusunda bulunabilseler.
Saygılarla.

Hiç yorum yok: