Pazartesi, Nisan 07, 2008

KİMİN OYU GEÇERLİ ?








Ver parayı, vur baltayı” yasası
TBMM’de görüşülen yasaya göre, işletmeciler turistik tesis yapmak için, devlete parasını peşin olarak ödeyip istediği kadar ağaç kesebilecek. Uzmanlara göre bu parayla, başka yerlere daha fazla ağaç dikilse bile, doğal denge alt üst olacak.

Kampanyalar yapılır:
Çocuklarımız için, ağaç dikelim,diye
Bir ağaç, bir yaşam...
Harçlıkları ile fidan satın alırlar...
Doğanın bozulmaması için kampanyalar yapılır; yazılır, çizilir.
Blog kardeşlerimizden aşağı yukarı hepsi bu konuda bir yazı yazmışdır.

Demişizdir:


Bizler hakiki Ormanlara bilmem ne oranda sahibiz.
Avrupa yeşil olsa dahi, yapay Ormanlarla kaplıdır."diye yazmışızdır"
Yapay Orman ile Doğal Ormanların farklarını anlatmaya çalışmışızdır.

Filanca Firma. Yağmur Ormanlarını yok edip.Yerine hayvan çiflikleri açıyor diye boykot etmişizdir.10 binler km.ötedi ki Ormanları kurtamak için.

Bir göçmen kuşun milliyeti yoktur.Bir ağacın da milliyeti yoktur.Nerede yetişirse yetişsin.
O beşerin malıdır."demişizdir"

Ben şimdi haykırmazmıyım.Benim torunum harçlığından artırdığı para ile diktiği ağacı o birisi parasını verip kesecek, arkasından da al parasını git başka yere dik diyecek.

Doğa ile iç içe yaşıyan "Çoban kardeşim" sıra sende şehirli anlamaz bunu "diyelim"
Bu yasaya imza atan vekiline hesap sorda, birileri çıkıp da, senin oyun benim oyum "diyemesin".
Sıra senin mahçup et sesini yükselt de o lafı söyliyenler utansınlar.
Yoksa ben derim ki;" senin için az bile demişler"
Saygılar.

2 yorum:

reality dedi ki...

Sedece turistik tesis ve altın-maden içinde..Aynen imzamı atıyorum
ancak aşşağıda ki videoda çocukların 'velesbitî'eksik gibi,
demonte satılmıyor mu?

Karadeniz balığına eyvallahta,raki
göremedim abi.
Saygılar
sunny

ERDIL dedi ki...

Velesbitsiz olurmu ...
Bizim dügünlerde muhakkak Kamber vardir.
Bu gün haberlerde gördüm agac katliamini maden calismalari icin yapilan,
Sevgiler.