Pazartesi, Temmuz 24, 2006

AMAN DOSTLAR DIKKAT...

Sicaklar burada 40 dereceye kadar ulasti.Bu cöl sicakliklarinin Türkiye'ye dogru kaydigini metoroloji uzmanlari söylüyor.Aman dostlar dikkat edin bunun hic sakasi yok,Avrupa da ölümsayisi bu sicaklar yüzünden 40 ki gecti.Benim köpecikler kedicikler bile ne yapacaklarini sasirdilar.


Valla bütün gün uyuyor Bahceye filan ciktigi yok.Havanin kararmasini bekliyor.

Onlarin bu sicakta birde üzerlerinideki kürk mantolarla dolasmalarina yürek dayanmiyorTaslarina buz parcalari koydum onunla biraz serinlemeye calisiyorlar.









Bahcedeki lavantalar bayagi büyüdü bende onlarin bir kismini kestim.Hepsini degil Tabii kürklü ari dostlarima yeteri kadar biraktim.Güzelce onlari saplarindan ayirarak bir tasa doldurdum.

Nemi yapacagim ? Onlarla neler yapilmaz ki ufak keselere koyup gardorobunuzun veya sifonyerlerin gözlerine koyabilirsiniz.Arabanizin icine.Evlenecek olan ciftlerin kurutulmus bahar cicekleri ve öreceginiz dantel kesecikler ile nikah hatirasi bile yapabilirsiniz.Kokusu senelerce kalir.Unutmadan söyliyeyim en önemlisi uykusuzluk cektiginiz gecelerde yastiginizin altina koydugunuz taktirde vermis oldugu kokuyla derin bir uykuya dalmanizi saglar.Bir nevi teskin edici ilac gibi.Inanmiyorsaniz deneyin.Sicaklar yolda kendinize miniklere iyi bakin.Sakin kürklü dostlarimizi da unutmayin.

Saygilarla.

Hiç yorum yok: