Cuma, Temmuz 28, 2006

SIMDIKI COCUKLAR...





Resimdeki benim en ufak torun babasiyla birlikte bakmayin ona o ne bilmistir.Bazen cocuklar büyükleri sasirtir derler ya o cinstendir.Kendisiyle pek anlasiriz.Türkiye de yasadigi icin Almanca bilmez.Buraya yanima geldigi zaman öteki torunlarla anlasmasi biraz zor onlar arkadaslari ile Almanca konustuklari zaman Dede senin cok isin var bunlara Türkce ögret diyor.Bir gün beraber Hamburger yemege gittik.Kalabalik oldugu icin bir aile ile masayi paylasiyoruz.Ben istediklerini alip masaya döndügüm zaman.Egilerek yavas sesle bana bak Dede su ufak kiz senin öteki torunlarin gibi konusuyor ama annesi ile büyük kiz bizden benim gibi konusuyorlar.Ben müzik seven birisi olmama ragmen ezbere bir sarkiyi tam olarak söyliyemem o kadar ugrasmissamda gene sözleri unuturum.Ama bu ufaklik bir kere duymasin hemen hic hatasiz ezbere söylüyor.Yukardaki parcanin bir öyküsü var o siralar yanlarina ziyaretteyim.Her ne olduysa kizim kendisinin yaptigi hatasi icin lütfen dogru odana diye gönderdi.Tabii bir gözü ile benden yardim ister gibisine baktiktan sonra odasina cikti.Aradan henüz 10 dakika gecmemisti ki elinda plastikten bir gitar.Annesine dönerek bak annecim diyip yukarda ki klibi sonuna kadar söyledi.Söyle bir dinleyin icerikligini.

Saygilarla.

Hiç yorum yok: