Cuma, Temmuz 07, 2006

SAYILAR NEYI BILDIRIR..

Devam edelin o güzel yazarimizin.Matamatik hesabina.:))) Resimsiz...Biraz müzik o kadar.

Balistik füzeleri filimlerde serettim. 2 balistik füze, yakip kül eder 150 kitapligi, daha kurulmadan onlar.Belki benim kitabim da vardir icinde. 62 yilinda bonbardiman ucaklarini gördünüzmü ? Son modellerini. 2 bonbardiman ucagi 4 saglik evini yükler yanina bombalarinin.
Temeli daha atilmamis 4 saglik evini koskaca piril piril ve yataklari röntgenleri umutlariyla.62'de atomlu atomsuz silahlanma yarisi 120 milyar dolar yilda. 10 yilda 1200 milyar.Yildizlarin sayisina yakin mi bilmem.1200 milyar.Yahut 150 milyon yapilmamis ev,yapilabilecek ama yapilmamis ev. 150 milyon ev hayaleti.5 odali akarsulu,elektrikli banyolu,kapilari merdivenleri pencereleri 150 milyon evin günes dogarken camlari gölgeleri aksam üstü.Balkonlari ,ayisiginda.
Ayinin ini var, sümüklüböcegin kabugu,bizimse bu iste halimiz ortada.Bir adam tanirim iki elli iki ayakli, kaytan kara biyikli.Otuzuna basti bu yil.Iki oglundan birisi yedisinde öbürü alti aylik.Anasi, kaynatasi ve bir fotograf, askerlikte cekilmis ya kendinin ya rahmetli babasinin ya kaynatasinin.Ve bir legen ve bir göz oda, 150 milyon ev, bu evlerden teki.Odalari kapilari akarsuyu ve yemek masasi bu evin. 62' de atomlu atomsuz silahlanma yarisi 120 milyar dolar yilda. 10 yilda 1200 milyar dolar yahut 150 milyon yapilmamis ev, yapilabilecek ama yapilmamis.Tanidigim adamin ki de icinde.Balkonun da ay isigi.
62' de atomlu atomsuz silahlanma yarisi 120 milyar dolar yilda yahut yuvarlak hesap 1 milyar ölü adayi, ve ölüme hazir en azdan yarisi bütün topraklarin yarisi bütün agaclarin, baliklarin, bütün yagmurlarin ve ana rahmine düsenlerin en azdan yarisi ölüme hazir.Tepeden tirnaga silahsizlansak 63'temi olur 65'te mi artik.Atomlu atomsuz bütün iklimlerde ve insanca islesek yeryüzü nimetlerini cogaltsak onlari, 1/4 kazirdik acligin kökünü 3 ayda dislerimiz dökülmez olur, kanamaz dis etlerimiz.Hele cocuklarimiz, keder silinir gözlerinden.Egri bügrü bacaklari dogrulur. iner sis karinlari.

Neyi bildirir sayilar
Neyi bildirmeli
Yaklasan nedir bize
Uzaklasan nedir bizden.
Ran.
Iste böyle dostlar neden icab etti bu yazi ? Dertliyim de ondan benim ilkokul diploma isi Eylül sonuna kaldi.Tam imtihana girecektim Hemseri geldi Berlin'e is adamlarina nasihate eh ihtiyac ne de olsa Konsolosluk da.Her zamanki gibi bir patirti bir gürültü. Imtahanlar Eylül'e kaldi.
Ne yapalim 60 na geldik bu diplomayi alamadan.Bir kac ay artik dokunmaz bana.
Orta , Lise diplomasina benim ömrüm yetmez.Hoppala bu da nerden cikti simdi bir yazimda yazmistim.Milli Egitimin aciklamasi istatislik olarak Ilkokul 4 müsüz.Valla onlarin degisi benim degil ben herseye inanirim.Uygularmiyim birakin da o da bana kalsin.
Dip not: ? Acemiyin bu Blog larda bazi yazilarinizin sonunda : birde harf o neyi gösteriyor ?
Tipki steno gibi merak iste.Ögrenmemek ayip derdi bana birileri.
Saygilarla bir baska yazida.

Hiç yorum yok: