Cumartesi, Temmuz 29, 2006

CANIM KIZIM IIYIKI DOGDUN...


blog Layouts Canim kizim seninle 30 sene gerisine gidecegiz.Saat gecenin 2,30 nu gösteriyor.
Annecigin hadi bey vakit geldi, dedigi halde, hani filimlerde o babalara güldügünüz gibi oldum.Nasil giyinip anneni arabaya yerlestirdim sakin sorma; Bütün bu islemleri annenin bana verdigi komutlarla yapiyordum.O zamanlar stesin bir arabamiz vardi.Arka koltugu acarak arabayi bir anda yatak haline getirdim.Annen söyleniyor, onu dinleyen kim.O anda ben doguruyordum.Bu arada camdan bir mendil cikarmis dörtlü sinyal yakarak.Sehir ici sürrat kaidelerine uymaksizin Hastaneye ulastim.Tabii arkamdan Polis ekibi ile.Polis bana ne yaptigimi sordugu zaman durumu anlattim.Peki hepsini anladikta, pencereden salladigin mendili sorduklari zaman bende Italya da böyle yapiyorlar dedim.Güldü bana, buranin Almanya oldugunu hatirlatti.Dogumun Sezeryanla olacakti.Anneni iceriye aldiktan sonra bana bazi kagitlar imzalattilar.O telasla ne imzaladigimi bilmiyordum.Senin anliyacagin gözlemci olarak ameliyati görebilecegim odaya aldilar.Imzaladigim kagitlar oymus.Tabii sen dogduktan sonra benim durumum Anneninkinden daha acikliydi.


blog

Hakikatlarden bahs etmemiz gerekirse.Hayatimda gördügüm en uslu bir bebektin.Mamani verdikmi küt uyurdun .Agladigini bile duymamistik.2 aylik olduktan sonra Annenle ben calistigimiz icin senin yuva devrin baslamisti.Annen beenden 1 saat önce is aldigi icin o görev bana aitti.Seni yuvaya ben götürüyor, annen de aliyordu.Bak sana bir rekorumu anlatayim.

Bebeklerin yuvaya tesliminde bütün elbiselerinin cikarilip teslim edilmesi sartti.Soyunma odalarina 3 lü guruplarla giriyorduk.Her gün dua ederdim altina yapmamis olman icin.Cünkü seni biraktiktan sonra ise yetismem lazimdi. Bu zamanda benim icin kisitli idi.Diger anneler ölcmüsler en son rekor 37 saniye imis, seni soyup ciplak olarak mürebbiyene teslimim.Ilk olarak söyledigin kelimen Anne olmustu, tabii bana .Okul cagi geldigi zaman seni Türkiye de okula yazdirdik.Buradaki yasiyanlar her gün dönecekmis gibi yasarlar.Bir türlüde dönemezler.O hatayi yapanlardan bir taneside bendim.Sen ilk okulu anneannenin yaninda sonra Annen de yanina gelerek orta okulu Türkiyede okudun.Bu arada bende egitiim ve calisma hayatimi tamamlamis.Kendi is yerimi kurmustum.Sözde geriye dönüs vardi.Sizleri tekrar buraya getirdim.Bak canim kizim sakin evlatlarindan bir ay olsa bile ayri kalma sonunda bunun ezikligi ömrünün sonuna kadar takip eder.Sana karsi hep kafam önümdedir.Lise ve isletmeciligi zorda olsa bitirdin.Bu arada da okul siralarinda esini tanidin.Okulunuz bittikten sonra evlendin.Esin cok temiz bir cocuktu burada amatörle baslayip profesyenellige kadar yükselmis bir futbolcu idi.

Fakat felek gene bizi birbirimizden ayirdi.Bir gün Altay takimi kendisini transfer etti.Ayrilik günleri gene baslamisti.Izmir,Ankara,Diyarbakir,Malatya,simdi de Trabzon sen orada ben burada.Zor kizim cok zor.Sende bu gün Annesin evlatlar yuvadan ucunca bunu daha iyi anliyacaksin.O zaman seninde burnun bir palyocunun burnu gibi kizaracak ve sizliyacak.Canim kizim Dogum gününü bütün kalbimle kutlar ailecek mutlu ve sihhat dolu seneler dileginde bulunurum.Yazicak cok sey var ya Ah iste o Palyaconun burnu akmaya da basladi belki de yaslilik.





Baban.

Hiç yorum yok: