Salı, Temmuz 04, 2006

DOKTOR AMCA/ANGINA PECTORIS..


Doktor amca dedi ki iyiki varsin.Yoksa burada da issizlik hissedilir derecede.Hele senin gibi abanmonlar
oldukca korkumuz yok.Kiyakcilik yapti.Anbulanta razi oldu.Oh be.Allah eksik etmesin amma sevmiyorum,
kardesim.Bu gün hobilerimden bir tanesini anlatmak istiyorum.Ben hobime cok saygiliyimdir o kadarki,
onu kalbimde saklarim.Biraz masrafli oldugu icin ancak 6 tane topliyabildim.Durun size bir resmini göstereyim.
Bu merak bende 6 sene evvel basladi.Tavsiye etmem.Daha cok bu koleksiyonu yapabilmeniz icin bazi sartlar kosmuslar,örnegin ya seker hastasi olmaniz,kolosterin depolama huyunuz."Blau dunst" mavi gri dumanli emzik
merakiniz olmasi lazim.Eger sülale de bu koleksiyonu yapan varsa o zaman size öncelik de taniyorlar.
Öyle her yerde satin alabileceginiz bir sey degil.Ben yaziyorum.Basimda dikilen beyaz gömlekli gülüyor.
Yakisikli aslan gibi Türk cocugu, hasbihal sirasin da blog
'lardan bahs ettim.Kandirabilirsem onun da ilerde faydali
bilgiler vermesi icin sayfam da yer vermeyi düsünüyorum.
Sil bunlari diyor.Utangac ... Sizin o güzel yazilarinizi gösterince adim Erdil baba hiii. dedim.Gelelim ne zaman
taktirmak icin en müsait zaman.Efendim yas ve zaman
efhumu yok.Migde agrisi gibi,Hafif sirt agrilari,bazende
dislerimizin hepsinin agriyormus gibi olmasi onun cilvelerinden.Simdilik bu kadar elime bir sürü kagit sikistirdilar.Asagiya aynaya inecegim.Doktor amca söz verdi.Ögleden sonra gene devam edecegim.


Saygilarla.
Postu acabildim.

Hiç yorum yok: