Salı, Kasım 21, 2006

GÖZGÖZE GELDIK !..


Oturmus aksam haberlerini seyrediyordum.Egitim YÖK,Papa derken .Birden
bir arabanin carpip kactigi kenarda yatan bir köpegi gösteriyordu.Sansli bir köpek; Diyeceksiniz ki nesi sans bunun araba carpmis öylece kaderine birakip
gitmis bu isi yapan canavar.Bu gün köpegi yarin seni veya beni onun icin hic fark etmez.Gelelim konumuza sans köpegim tam Oran sitesinde Sayin Ecevit'lerin evinin karsisinda olmasi.Sn Rahsan hanim yarali hayvani görür görmez kapidaki korumalara derhal:
- haber verin belediye'ye bu yarali hayvani tedavi icin götürsünler.Kisa bir an sonra iki Belediye görevlisi geliyor hayvani arabaya yüklüyorlar.Rahsan hanim insanlik görevini yapmisti.Her duyarli kisi gibi.Iste tam o anda ben odamda Rahsan hanim ise ekranda idi gözgöze geldik.
Kisa bi bakisma oldu, ikimizde ayni seyi düsünmüstük.Ben odamda yapacagim bir sey yoktu ama onun vardi.Hemen üstüne mantosunu alarak Belediye arabasinin arkasindan tedavi masasina yatirilip tedavisi olana kadar takip etti.
Ekrandan ayrilirken gene göz göze geldik.O beni anlamisti ben ise insanin tasidigi 6 duyum ile ona tesekkür ettim.O güzel gencecik hanima.
Saygilarimla.

Hiç yorum yok: