Cuma, Kasım 10, 2006

SÖNMEYEN ISIK...





Atam TÜRK oldugum icin gurur duyuyorum,Nerede olursam olayim.Ilkelerinden ayrilmadim.Ayrilmiyacagim.Gögsümü kabartiyorum bu Dünya'ya, böyle bir lidere sahip olan Ulusun bir ferdi olarak.Bütüm kalbimle inaniyorum.Sende inanmistin senin bize biraktigin bu mirasi sonsuza kadar yüretecegimize.Isigim Atam senin yolunda yürüyecek, bebeler doguyor.Gencler yetisiyor.Huzurla yat.Hatalarimiz olursa da senin ilkelerine bagli gencler her zaman düzeltmek icin aleste bekliyor.Ne mutlu Türküm diyene.Ne mutlu onun ilkelerine bagli bir ulus olarak kalacagiz diyenlere.
Senin yarattigin denizdeki bir damla.
Saygilarimla Atam.
H.A.E.

3 yorum:

ERDIL dedi ki...

Onun ilkelerine sahip cikarak yolunda elele yürüyecegiz.

kedi dedi ki...

Belki de damla bile değiliz Erdil Bey:(((

ERDIL dedi ki...

Olucaz hocam yagmur gibi yagicagiz o Deniz hic bir zaman kurumiyacak.