Perşembe, Kasım 30, 2006

BITLENMIS GIBIYIM....



Bize dediler ki; Egitim düzeyiniz ilk okul 4'ncü sinif.Kusura bakmayin, bu bende kompleks yapti.
Tabii söyliyenlere hak verdigimi var sayarak.Sag elimin bir parmagini, azalmaya yüz tutmus saclarimin arasina sokarak, hem kasiyor.Bir yandan da tepeme cikan kani ,aklim sira dagitmaya calisiyorum.Tek noktada toplanan fikirleri de .Bir seyler de yazmaya calisiyorum.Yanlis da olsa bahanem hazir, egitim düzeyim bu kadar.Gelelim AB nin valsine.
Kendine has bir düzeni var (ilkeleri).Icerisinde ise, Türkiye karsiti üyeleri de var.Bazisi tarihi bazisi ise ic politikasini ayakta tutmaya calisan.Tabii bu arada tarftarlarida yok degil, bazilari tarihsel bazilari ise duygusal (mali yatirimlar).Önümüze yazdigim bir evvelki yazida ki isteklerini sundular.Esasinda AB kendi kendini köseye sikismis hissetiginin bilincin de.Niye mi
Kibrisi AB'ye almakla.K.K.T.C tanimiyor.Ne olarak? Devlet olarak.Peki kimi taniyor Güney Kibris Devletini.Tam bu sirada hatayi isliyor onu AB'ye almakla.Ada da iki Devletin oldugunu resmen tanimis oluyor.Eger akilli olup da ben Kibris'i AB'ye aliyorum Kuzey Güney demeksizin.Bütünlügü ile deseydi.Ayni haklari her iki tarafa uygulamaya kalksaydi.Her iki tarafta sanki ic meseleleri gibi masaya oturmak zorunda kalacaklardi.Simdi varsayimlara dayanarak KKTC kendi icersinde dese ki, biz burada yasiyan insanlar olarak karar verdik.Biz Türkiye Cumhuriyetin bir parcasi olmak istiyoruz.Bundan sonra onun egemenligi altinda yasayacagiz sececegimiz milletvekillerini Meclise gönderecegiz bizleri orada temsil edecekler.Bu durumda AB ne yapabilir.Olmaz böyle bir sey der.Kibris bir bütündür orada iki ayri bir ulus yasamaktadir mi der? O zaman Kibrisin Kuzeyin de yasiyan Toplum sormaz mi sen bu ayriciligi yapmadin mi diye.Sen AB önce bu problemi cöz yapmis oldugun hatayi düzelt.Cünkü bu senin ilkelerine ters düsen bir durum.Önce Kibris konusunu Türkiye'nin burnuna sokma.Türkiye hava alanini limanlarini asagidaki istenen her seyi AB Üyesi bütün Kibris halkina acmaya hazir.
Burda durayim saclarimi kasimaya !!!
Cünki kafamda dolasan fikirler dagildikca daha cok seyler yazmak zorunda kalacagim.O da egitim düzeyine aykiri düsecek.
Saygilarla.

Hiç yorum yok: