Salı, Mayıs 16, 2006

BENIMDE TESBIHIM VAR...


Ne oluyor bize demiyecegim. Dogrusu ne oldu bize ? Hayat sartlarini mi tasiyamaz olduk.Yükümüzün altindami eziliyoruz ? Yoksa, cözümlerin kit kaldigi dönemde, hepimiz ayri ayri cözüm pesindemiyiz ? Hepimiz yaziyoruz okuyanimizin zamani mi tükendi ? Kaos denilen sey bumu ? Karamsarlik kelimesi lugattan cikarildi da haberimiz olmadi. Kizmanin dozunu mu
kacirdik, kavramlari karistiriyormuyuz. Yasam tarzi cok hizlandi da, yetisebilmenin kazanc oldugunami kapildik.
Dur arkadas, stop, yeter, cok oldu yoksa sende bunun altindan kalkamazsin.
Tespih cekmeye basladim.Tavsiye ederim, cok cesidi var. Görünmez olanlari revajta.

Sevindim,üzüldüm, ictim.Arabam yolu biliyor.Alkol alip yola cikmissam suc benim degil. Kabahat
arabada. Sarhos adami direksiyona oturttu diye.Beni suclama onu sucla.Cezayi ona kes.
" Danimarka da meclise verilen teklif de alkol kullanan kisilerin kullandiklari arabaya el konulmasi,kendine ait olmasa bile" bak Avrupali da benim gibi düsünüyor. Kovboy filimleri seyrettim, Mayk'in Kanun Benim romani okudum.Polis amcanin silahina heves ettim.Simdi belim de silahim var.Arada sirada atesliyorum.Valla kabahat benim degil. satarlarken kullanma kilavuzunu vermediler.Kabahat saticinin, sattiranin.Okulda Romalilari okumustum.Maca gidince hatirladim.Gladyatörleri gördüm o muhtesem tempo Burasi cehennem burdan cikis yok arenasi
.Sokakta biraz Gladyatör oldumsa .Kabahat benim mi ? Yoksa Romalilarin mi, bu günkü stadlarin mi. staddaki Cesarlarin mi? Tv de serengetiyi gördüm, Aslanlarin avlanmasi, anlamadim ama, neden lokantaya gitmezler her halde zevkli bir sey diye düsünüyorum, harpleri, soy kirimlari gördüm.Birazcik bende denesem ne olur.Kabahat benim mi yoksa , bana neyi ne zaman göstermeleri gereken amcalarin mi ? Bana kiyafet sor.Neyi nerede giyecegimi sorma.Bak markalari bilirim onlari sor.Bana calismayi , ögrenmeyi sorma, illa nasihat edeceksen, 30 nda nasil milyarder olunur onu anlat. Bak kafani sallama, parasi varki cantasinda tasiyor.
alip kacsam ne olur ? Ona nasilsa calismayi ögrettin.Calisir gene kazanir.Bana da bunu ögrettiler. Kizma bana .onlara kiz.
Benim tespihim var. Senin de varmi ?.....

Hiç yorum yok: