Pazar, Mayıs 28, 2006

ÖGRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN..

MySpace Layouts

Benim Melek Ögretmenim

Simdi bana degiceksiniz ki bu gün Ögretmenler günü degil bu da nereden cikti? Vallahi benim sucum degil günü de sasirmadim.Anacugumun mektubunda bütün kabahat.Durun size anlatayim hani sabah leyin uyandigimda bas ucumda bir tas ile bir de mektup bulmustum ya iste orada ki mektupta söyle diyor:)

Ogulcugum bak bu gün Pazar Ögretmenlerinin hepsi evlerinde git onlarin günlerini tebrik et ellerinden öp.

Anacugum dedim bu gün ama ögretmenler günü degil ki! Bak bosuna o tasi getirmemisim sana ceza vur kafani bakalim halen ögrenemedin mi ? Neyi anacugum ; Oglum ögretmenin günümü olurmus.Sen ondan ögrendigin bilgiyi bir günemi sigdirdin?Onun günü bizim yanimiza gelene kadardir.

Ama anacugum sen herhalde haberin yok onlarin durumlarindan? Maaslari az,agizlarini acmaya kalksalar dayak bile yiyorlar.Okullarin icleri vahim.Eskiden yavru Kurtlar caki tasirlardi ya simdi Bellerde tabancalar canlari bile garantide degil. Ah salak oglum, vur bakalim tasa kafani bir daha .Onun adini bile ögrenememissin,

O ögretmen benim salak oglum saniyormusun para kazanmak icin sectiler o meslegi, Para olsaydi rahat olsaydi daha cok meslekler var....

Hadi cok isin var hadi tek tek dolas günlerini kutla ellerinden öp.Bak takip ediyorum.

Anacugumun sözünü tutarak bütün ögretmenlerimin sonsuza dek günlerini kutlar önlerinde saygi ile egilirim.

Iyiki varsiniz.

Hiç yorum yok: