Salı, Mayıs 02, 2006

ESKI DOST..

Dün aksam tv,de Pisti adli bir program vardi.Biraz baktim tam kapatiyordum ki .Adini duydum eski dost.Yeni cikacak olan vatandislik Kanunu ile ilgili. Nasil oldu bilmedim bu kanunla ilgili bir
soru geldi Sayin Bakanimiza seninle ilgili Dost, Tekrar vatandasligi alabilecekmisin diye.Sayin Bakan kisa ve öz sahsen her müracaat eden kisi bu kanundan faydalanacakmis.Sevgili Dost müracaat edecekmisin ? Bos ver ihtiyacin yok ne yapacaksin iki Kafa kagidini.Nasilsa Dünya vatandasi kagidin var.Isterlerse kendileri sana gönderirler.Kapadim tv,yi Kitapliga yöneldim.
okuyayim dedim siirlerinden bir kacini yatmadan önce,bakma öyle yüzüme ezberimde varda hani kitabi acinca kagidin kokusu baska haz veriyor.desteden bir tanesini de buraya aktariyim dedim.Sonra vaz gectim.bir tikla yüzlerce siirin dökülüyor ekrandan.Dost eskiden öylemiydi?
Cocuktum hatirlarim el yazisi ile kitaplikta dururdun.Genclikte bir kacini evden ayrilmadan arakladim.Birazda benimle ol Dostum.Yaslandik be Dost. kitaplarin bile, sayfalari siirlerindeki sari olmus.Bak ne diyecegim yarin ilk isim seni evden göndermek olacak.Nasil olsa tümünle bellegimdesin bende yeterince misafir oldun.Simdi seni benim torunlarla tanistiracagim ,ne yapacaksin benim gibi ihtiyarla vaktini harcamak.Sakin kafani haberlere takma onlar moda gibi
gelip gecici.Kizmadin degilmi tasiniyorsun diye.Ha senden istedigim bir sey var .Bana babamdan
bahsetmistin eh sira bende torunlara da benden bahset.Hoscakal Eski Dost takma kafana bunlari bizi senden iyi kim bilir.

Hiç yorum yok: