Perşembe, Mayıs 18, 2006

SUCLU ARANIYOR...


Beser hep bir arayis icinde olmustur.Simdi ise bir suclu aramaya basliyacagiz. Tetigi cekenmi ? Cektirenmi ? Ic odaklar, dis odaklar. Medya yazacak, politikaci konusacak, her zaman oldugu gibi, Bu hircin dalgalar, gene sessizlige gömülüp gidecek.Her zamanki gibi ; Geride yasli aile
kendi kapali kapilarinin ardinda yasiyacak.
Bu gün unutulmasa bile unutulmaya, unutturulmaya calisilacak.Hayatin döngüsü adi altinda.
Kursunu sikan, siktiran ise, onun terazisine,kanatlari altina siginicak.Adi Yargi, adi adalet.
Suclu kim diye aramiyorum artik.Suclu ben ! tek fert olarak soruyorum kendime ? ne kadar sucluyum ?Görmemezlik gafletine ne kadardir kapilmisim.Kulaklarim ne zamandir duymuyor.
Ne zamandir susuyorum.
Bana sunulan bu Cumhuriyeti ne kadar zamandir umursamaz olmusum.Simdiye kadar ondan aldigimin yüzde kacini ona verebilmisim. Yargima kursun sikilmis. simdi suclu ariyorum.Isyan
ediyorum.Icimden onu bunu sucluyorum.Ya ben hicmi suclu degilim? Ya siz, vicdan mahkemenizi kurdunuzmu?Hesabi birilerine vermekle mükellef degiliz, kendimize verelim.Her seye sahibiz.Begensekte,begenmesekte Bir Cumhuriyetimiz, bir Ulusumuz, bir Vatanimiz var.
Onu yasatalim,Onunla yasayalim.Bir baska firtina da yeni suclular aramiyalim.
Hepimizin basi sagolsun.

Hiç yorum yok: