Cumartesi, Mayıs 13, 2006

KIS KIS GÜLÜYORDU..


Iki bölüm, karinca kararincaCehl'i anlatmaya, iki bölüme sigdirmaya calistim.
Bir kac örnek vermeye cabaladim.Hafta sonu dilekleri ile kapattim bu bölümü,
senmisin kapatan.!
Her ne kadar gönüllü olmasamda Tv.den haberleri dinlemeye basladim.
Kardesim pes yani,kafa patlat örnek vermeye calis, üc saat sonra ugrasin bosa ciksin, sen noktayi virgülü nereye koyacam diye ugras verirken,yazin hemde görüntülü karsina gelsin.Seyretmiyenler icin:) Haberci, 82 yasindaki ihtiyar delikanliya (F.Dördüncü bey)mikrofunu uzatarak.Vefat ettiginiz zaman Cenaze Namazinizin kilinmasini istermisiniz?Cehl onu dürttü. Tam cevap gelecek.Cehl gene süzüyor kimi dürteyim diye tam karsisinda,Bir Partinin Genel sekreteri yard.si gözüne kestiriyor kurtulus yok.Cevap gayet sert Haberciye cevap.Provaköterlik yapma. Cehl ekrandan bir de bana göz kirpiyor, ne haber dercesine.
Hemen Balkona atiyorum kendimi,Hafif Bahar rüzgari kus seslerini getiriyor.Tv deki sesi sustururcasina.
Bilgi Sayarima acip sayfami silmeye karar veriyorum.Okurum yazmak sartmi diyorum kendi kendime.Bükemedigin eli öpmek de Erdemlik sayilir.Tam o sirada gözüme Sakalli Celal takiliyor.
Bu günlerde okumaya calistigim kitap bir haftadir anca birinci bölümünü bitirebildim.Tanismak
kismet olmadi, ama Babamla ayni mezarligi paylasiyorlar.Kitapta ki resmine dikkatle bakiyorum, sonra onu anlatan agbilerimin dizinlerinde ki Sakalli Celal' beyi icimde hissediyorum.Vaz geciyorum sayfami cökertmekten.
Buna en cok Cehl efendi seviniyor.Ne de olsa gene benimle olacak, ben kacacagim o kovaliyacak.
Kis kis gülüyor.

Hiç yorum yok: