Pazar, Mayıs 21, 2006

HABERLER...


Bazen kendi kendime soruyorum, haberleri bu kadar takip etmeye calisiyorsun.Yeterince tatmin olabiliyormusun diye ?. Nelerden Faydalanabilirim.Kablo tv.si 7 Program.Canak Anteni kullanabilirim o zaman Balkonun yarisini kaybederim.Internet kanali vasitasiyla Gazeteler,Bazi Canli yayin Radyo/Tv programlari.Bir de tanesi 1 Euro olan bir kac gazete.Fena sayilmaz.35 sene evveline göre süper.
Iceriklerine baktigim zaman Tv programlari diziler, yarismalar, saat 12 den sonrada kirmizi nokta gibi Belgesel/Yorum programlari.Yasliligin emareleri olmasaa sonuna kadar seyredecegiz de yarisinda kafa öne igilerek selamlama pozisyonuna geciyor.Hele eskiden Türkiyede yayinlanan reklamlari seyrederken simdi hic durmadan Avrupa Reklamlari Ekrani karartmaya yetiyor.Cok sükür Internet var da.Her imkana onun sayesinde ulasabiliyoruz.Esas benim yazmak istedigim daha baska bir seydi neresinden basliyayim diye,kelimeleri öylesine pes pese siraliyorum.Ha en mühimini unuttum piyasada ayni video gibi yanliz kasete degilde Hafizaya kayit edebilen cihazlar cikti.Coktan vardida her kezin alabilecegi etiketi tasiyorlar.Eh bu cihazi aldiktan sonra Sayin temsilcilerimizin Büyük harflerle söylediklerini kayd edip. Sonradan söyliyecekleri
ile karsilastirmak cok zevkli olacak.Bazen bir hafta evvel söylenen sözler ongün sonra banbaska olunca acaba
kendimden süphelenmeye basliyorum.Bunama nin yasi olmadigini bir yerde okumustum.Yoksa sizede olmuyormu. ?
Saygilarla :

Hiç yorum yok: