Cumartesi, Mayıs 27, 2006

BIR TUTAM AYDINLIK I...

Ziyaret bahanesiyle türbeler acildi sesini cikarmadin ! Tekkeler ,zaviyeler acildi,sesini cikarmadin ! Tarikatlar, eskiden oldugundan daha da cogaldi ve özgürlesti, sesini cikarmadin !

Gerisini yazmiyacagim.Eger bu kitaba sahip degilseniz alip okumanizi tavsiye ediyorum bastan sona kadar bir harika.Geliri de cocuk vakfina kaliyor. Bir tutam aydinligi neden sectim ? Bir el eleyi baslatmistik ; bloglarimizi bayraklarimizla ala boyadik.Bu son hadiselere kizdik.Isyan ettik.

Bir tutam aydinlik tam bizim isyanimizi yanitiyor her kelimesi ile. Blog kardeslerime baktigim zaman yas ortalamasi bir asagi bir yukari 30 Hakiki Genc kusak. 25.Mayis.1993 tam 13 sene evvel yazilmis bu kitap
anlatim bir kac senelerinin birikimi yani parmak hesabi o zaman 15 / 18 arasi imissiniz.

Istese idim ayni yazimda 30 sene evveline ait bir yazida koyabilirdim. Berlin diye Resimler yayinladim Türk Bayraklari ile olan Resimde 40 binin üzerinde idi Bayrak sayisi. Ask üzerindeki Resimde ise 1,5 Milyon insan toplanmisti! Su anda saat 4,30 yarinin heyacani icimde uyku tutmadi.Gene o gün geldi catti Bayragimi kilifindan cikarttim sopasina taktim.Ucunada princten olan ayyildiz alemini taktim.Saatler kaldi yürüyüse.

Bloglara baktigim zaman hepiniz okumus cogunuz Ünüversite mezunu.Bana gelince Tunel yazimda oldugu gibi
4 defa o tunele girip ciktim.Doktorlar 5 cisine sans tanimiyorlar. Adi galiba Kalp krizi imis.Daha ne kadar sizlerle olurum bilemem ?
Sizlerden tek bir istegim var ne olur bana yardimci olun Ben ilk okul mezunuyum.Lise diplomasindan vaz gectim bir Orta okul diplomasi almak istiyorum ne olur yardim edin tek ümüdüm sizlersiniz.Bakin yalvariyorum.Bir de yazilariniz da kullandiginiz bazi kelimelerinin parentez icinde aciklamasini yapin.Benim anlama ma yardimci olur. Hepinizi cok seviyorum yardim edeceginiz icin simdiden mütesekkirim.

Saygilarimla.

Dikkat : Türkiye yüzeyinde yapilan arastirmalar ve istatislikler egitim düzeyinin ilk okul 4 ila 5 nci sinif oldugunu tesbit etmistir.

Hiç yorum yok: