Cuma, Mayıs 19, 2006

OTUZ BES YILA MAHKUM SAIR /RAN..


Sira bana gelince bütün cesaretimi topladim ve karsimdaki,o yasa kadar benzerini görmedigim bu, arkaya dogru özenle taranmis sari saclarin süsledigi delice mavi gözlerin ta icine bakarak: Ben Istanbull'lu degilim Pasam...'dedim.Güldü: Yaaa! Peki nerelisiniz?' Selanik'li ! Sizin gibi!...'
Demek ki hemsehriyiz!' bundan gurur duyuyorum Pasam...! Birden ciddilesti: 'Güzel siirler yazdiginizi söyledi Pasa Hazretleri.Mevzuulu siirlermi bunlar?' Cevap verdim; ' umumiyetle öyleler.....' 'Umumiyetle yetmez! Su siralar yanliz mevzulu siirler yazmalisiniz.Memleketin buna
ihtiyaci var....'Sohbetimiz tahminimden daha güzel bir mecraya girmeye baslamis, heyacanimda biraz yatismisti.O'na -en azindan- bir siirimi okumaya kararliydim hemen oracikta.Icimden
hangisini okusam acaba...? Diye gecirmeye baslamistim bile.....

Bu aniyi anlattigi zaman 60 yaslarin da idi. anlatmaya baslamadan önce ' ...tam da basinin üzerine vuran günesin isiklariyla ikinci bir günes gibi parliyordu...' diye baslamisti.

Sagol Dostum, agbim Orhan Karaveli iyiki gitmis onunla konusmussun yoksa bunlardan belki benim haberim olmiyacakti.

Bu gün 19 Mayis Onun Genclerinin Bayrami.

Hiç yorum yok: