Pazartesi, Aralık 25, 2006

BEN HAYVANLARI HIC SEVMEM !..



Yazima baslamadan önce pesinen söyliyeyim.Ben hayvanlari sevmem.Sevenleride sevmem.Onlar bir garipdirler bana benzemezler.Simdi bana soracaksiniz neden sevmedigimi.
Allah askina su yukardaki resme bir bakin ne görüyorsunuz? Iki ayri cinsten birer canli birine
Köpek diyoruz, digerine kedi.Hani birbiriyle didisen iki insani gördügümüz zaman sunlara bak kedi köpek gibiler demezmiyiz.Peki bu resimdekiler ne yapiyorlar utanmadan bana nispet yaparcasina yanyana poz veriyorlar.Onunla kalsa gene iyi Aksam ben yatagima cekilirken onlarda beraberce bir sepetin icine girip yatiyorlar esasinda bu bir ahlaksizlik Tabiat düzenine
daha dogrusu bizim anliyisimiza karsi degilmi ? Hadi benimle ayni evi paylasiyorsunuz.Birde ikinize ayri yataklar (sepet) almisken bu bana yapilirmi ? Onun icin ben hic hayvanlari sevmem hele hele onlari müdafa edenleri hic sevmem.Gecenlerde X televizyonunda iki haber seyrettim.
Bir tanesi söyle idi :)

‘Getir köpeği, al 5 YTL’yi’ kampanyası

Turgay İPEK/ERZURUM, (DHA)

ERZURUM'un Ilıca İlçesi'nde, belediye sokak köpeklerinin toplanması amacıyla ‘Getir köpeği, al 5 YTL'yi’ kampanyası başlattı. Kampanyada bir ayda 225 sokak köpeği toplandı. İşsiz gençlerin geçim kaynağı haline gelen köpekler, Büyükşehir Belediyesi’ne ait Köpek Barınma Merkezi'ne götürülüyor.
Haber'in icerikligi öyle.Is güzar televizyoncu bu bosta gezen issizlerin köpekleri tekme tokat cuvala sokup Damperli kamyonlara nasil firlatildiklarini cekmis.
Kamyom bu birde Damperli nereden bilsin, kaldirmis kasayi yükünü paldir küldür bosaltmis.
Kardesim ne cekiyorsun bu kareleri !
Bir sürü insanin icini hoplatiyorsun.Birak cekme o gencler ilerde is sahibi olacaklar.Böyük sehirlere gelecekler.Böyük Magzalarin Güvenlik bölümünde calisacaklar... Sonra hirsiz diye hani kamyona firlattiklari kücücük köpekler vardiya tecrübe sahibi olmuslardi ya ! Aynen ögrendikleri seyi Böyük sehirde
Böyük magzanin, Böyük odasinda tatbik edecekler.Arada ki farki soracak olursan.
Birisi vurma amcacigim diye bagiracak digeri ise ciyak ciyak ses getirecek.
Insan bunlari görünce!.. Biraz olsun beni anlamissinizdir neden hayvanlari sevmedigimi.yukarda ki resimde benimle ayni evi paylasan bu iki canli düzeni bozup utanmadan bizlere birseyler anlatmaya calisiyorlar.
BEN HAYVANLARI SEVMEM SEVENLERIDE HIC SEVMEM.
Devam edin, devam edin Bumaran nasil olsa gene bizi vuracak. Ister öyle isterse böyle
Kalin saglicakla.
Saygilar.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayvanlar Erzurum-Ilıca'daki gibi seviliyorsa ben de hayvan sevmem diyorum o zaman!

birisinin yeri dedi ki...

işsizliğin kimlere zarar verdiğini hepimiz biliyorduk.
insanlara, çevresine, ruhuna, ailesine,sağlığına.
e peki hayvanlara ?
onu da ne yazıkki öğrenmiş olduk !

ERDIL dedi ki...

Sn.Nicomedian dost.Ne tesadüf ki o gün iki ayri haberi pespese seyrettik.Birisi Hirsizlik sucu ile ufacik kiz cocugunun bir magzanin arka odasinda bagira bagira dövülmesi."sonra her hangi bir sey calmadigi tespit edilmis"O anda bu insanlar nasil bu hale gelmisler diye düsünürken.Ikinci haberde Erzurumun Ilica icersinde ki genclerin kareleri geldi.O zaman anladim nedenini!... Insanlarin kalpleri nasil yavas yavas fosillesmeye basladigini.
Saygilarla.

ERDIL dedi ki...

Sevgili Baver Kücük bir cocuk, minicik bir kedi veya köpege nasil baktigini gördünmü.Iki masum iki sevgili bakislaridir bunlar.Sonra birileri gelir dokunma der pis der isirir der derr de der araya mesafeler konulur.Adi ugursuz olur o iki masum arasina aci tohumlar dikilir.Yok devam etmeyim.Sen Dost bunlari benden cok daha iyi biliyorsun.Her gün dolayli da olsa yazmiyormusun.Sevgiyi yazmaktan bikmiyalim.Belki bizlerin rüzgara savurdugumuz bu sevgi tohumlari bir yerlere tutunur.Sevgi ormanlari yetisir.
Saygilar sevgiler.

Zehra dedi ki...

keşke bu yazıyı okumasaydım :( çok kötü oldum :( iyi kide haberlerde o kareleri görmemişim..ya bazen diyorum ki bunları yapan insan mı?? Allah aşkına kalp var mı bunlardaaa !!!!! benimde kedim var birtanecik o kadar güzeller ki hayvanlar nasıl kıyarlar !! vicdansızlarrrr tek kelime ile....