Pazartesi, Haziran 12, 2006

ALISAMADIM DOSTUM.FAHIR ERDIL...

Dostum,arkadasim,Babam :) Bak 40 gün oldu gideli.Alisamadim dostum kafamdasin,kalbimdesin.Biliyorum kardesimin elinden tutmus özledigin dostlarinin yanindasin.Bense bu ekranin karsisinda sana yaziyorum.Her zaman kizardin bana, oglum su Türkce'yi ögren diye.Baba derdim 40 yildir.Yabanci ülkelerdeyim,olsun bak simdi benimle konusuyorsun.Topragi bol olsun her kelimemi düzeltmeye calisirdi; o arkadasim.Sonra da hadi gel Baba ogul bir kadeh icelim derdi.Dalar giderdi eski günlere.Sonra alirdi eline Gazeteciler Cemiyetinin Albümünü eline, bak bu bu bu onlar artik yok derdi,gelmez artik onlar gibileri.
Hemen gösterdigi abilerimden aklima gelen bir aniyi anlattigim zaman.Kocaman bir Aferim alirdim.Bak ben unutmustum, iyiki hatirlattim diye.Dostum arkadasim bak eskileri karistirirken neler buldum bir kaci burdan sana selam gönderiyor.Yanindaki agbilerime, bende buradan rahmet diliyorum. Hatirladinmi bu resmi adada o müthis ikili Sahap ile Semih Balcioglu agbimlerim.Bende bu günün hatirasi büyüktür.Turda esekten düsmüstüm.Sahap agbim beni kucagina alip avutmustu.


Ya bu na nedersin Altan agbimle röpörtaj ayagi Resmi Ümit Y. Oguzcan agbim cekmisti.Bayilirdim o ikiliye ikiside mizah dolu, romantik , belki de yazma hevesinin tohumlarini sizler o zamanlar ektiniz.bir de Türkce mi ilerletebilseydim.Okumakla bu kadar oluyor gurbette.Cattin kaslarini icimde görüyorum.Tamam tamam mücadele ediyorum, ögrenmeye.

Cok sevdigini biliyordum Baba Gündüzü

Asiyanda mezarin tasini oksar bekle dostum bende buraya

gelecegim,derdin bakisirdiniz.

O orada sen burada ayrilik da bitti artik !....

Isterdim daha dostlarinin silinmeye yüz tutan resimlerinden bir kacini daha eklemeye Teknik iste buraya kadar dedi.Ekliyemiyorum.Nasilsa

ilerdeki zamanlarda elyazinla bana verdigin notlari yazmaya calisirken yayinlamaya calisirim.

Buralari sorarcak olursan biraktigin gibi.Bazi dostlarinla tlf.da konustugum da.Bir oda hazirla bize canimiza tak etti artik yanina gelicegiz, diyorlar,biliyorum lafin gelisi o kalemler daha cok seyler yazacak. Dostum bu günün hatirasina mezarinin basinda olmasam bile kalbimle,kardesime ve sana dualarimi gönderiyorum.Özledim sizleri elden bir sey gelmiyor.Sizler beklemekte,bizler kovusucagimiz günü düslemekteyiz.Nur icinde yatin.Agbilerime de selamimi iletmeyi unutma .

Oglun.H.A.Erdil

Hiç yorum yok: